• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

New theoretical concepts of marketing communications in the context of globalization processes

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
077_7th_BM_2012-045.pdf (117.9Kb)
Data
2012
Autorius
Dmitrijeva, Ksenija
Batraga, Anda
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
All over the world the market of marketing communications (MC), especially advertising, is saturated, cluttered with different types and contents of messages. Consequently, integrated marketing communications (IMC) are becoming more indispensable and useful. Besides, there are fierce discussions about the tools and approaches to be applied in achieving marketing goals. Under the globalization of economy the concept of “integration” in general and in marketing context, and also new aspects of IMC gaining more significance for achieving marketing goals and promoting efficiency. The authors have ac-complished a survey and concluded that standardization is acceptable just in the case when specific ele-ments are used, taking in account that the positioning and marketing elements have to be localized; locali-zation determines efficiency in specific markets and its factors are very important under globalization; the new term ‘glocalization’ offers great opportunities in the standardization/adaptation issue; One of the suc-cess keys in global marketing issues is a comprehensive, synergic MC provided by an IMC program.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Dmitrijeva, Ksenija
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154346
Kolekcijos
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012” [163]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis