• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Determining the effectiveness of enterprise marketing based on the 4p`s model

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
080_7th_BM_2012-048.pdf (205.5Kb)
Data
2012
Autorius
Ginevičius, Romualdas
Podvezko, Valentinas
Ginevičius, Adomas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Globalization of markets is accompanied by the increasing competition between enterprises. In this environment, the results of the economic-commercial activities of enterprises strongly depend on the effective-ness of their marketing. The latter, in its turn, largely depends on the distribution of the finances, intended for marketing strategy’s improvement, among the main marketing mix components, i.e. product, price, promotion and place (channels). The analysis performed shows that 32 percent of all financial resources should be allocated to product, 24 percent – to price, 23 percent – to promotion and 21 percent – to place.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Ginevičius, Romualdas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154349
Kolekcijos
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012” [163]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis