• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Standardisation of advertising as a symptom of enterprises’ adjustment to the globalisation challenges

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
088_7th_BM_2012-56.pdf (136.7Kb)
Data
2012
Autorius
Nowacki, Robert
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Intensification of globalisation processes in the contemporary world entails consequences for all areas of the socio-economic life. This concerns also marketing management, including advertising, which is particularly sensitive to the developments occurring in the global environment. This article is also put in such a context, focusing on the subject matters of impact of globalisation on advertising activi-ties of enterprises operating in the Polish market. Based on the results of empirical studies, there is pre-sented a concept of advertising management taking into account the disparities existing between the two key strategies: standardisation and individualisation. Against this background, there is made an attempt to diagnose an impact of advertising globalisation on its efficacy and formation of enterprise’s competitive-ness.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Nowacki, Robert
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154356
Kolekcijos
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012” [163]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis