• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Relationship with customers: empirical research on networking in pharmacies business

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
089_7th_BM_2012-057.pdf (160.9Kb)
Data
2012
Autorius
Pecinova, Zuzana
Ehlova, Zuzana
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Building and strengthening long-term relationships with customers on the principle of mutual benefit is an effective strategy to manage businesses and their networks in today's highly competitive en-vironment. Ever more important, therefore, the customer relationship management tools and practices are that lead to the growth of customer satisfaction and loyalty and long-term performance of all network members. In the article the results of qualitative researches into the forms and tools used for strengthening relationships with customers - the end users as used by brick-and-mortar pharmacies, online pharmacies and distributors are summarized. The aim of the research was to map the current state - forms and tools used for enhancing customer relationships, the degree of their application, evaluation of their effective-ness, and possibilities of their further use in the development of relationships with customers.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Pecinova, Zuzana
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154357
Kolekcijos
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012” [163]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis