• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategy tetrad for evaluating strategic choice

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
0136_7th_BM_2012-108.pdf (116.3Kb)
Data
2012
Autorius
Forsell, Marko
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Evaluating business strategies is a neglected research area in strategic management literature. This might be caused by the fact that there are at least three essential reasons why evaluation is so hard: new strategies are created to replace old ones, so strategies “must” be better; benchmarking strategy with competitors’ strategies leads to mediocrity, and you can only be sure of success after the fact. This paper first reviews literature to find the most common ways to evaluate strategies and then synthesizes these approaches in a model called Strategy Tetrad. The model is then applied to three companies in the mobile phone industry to test it. The paper concludes by suggesting that the Strategy Tetrad allows us to get deeper insights of the competitive advantage and, maybe even more importantly, the pitfalls that the strategy imposes onto the company.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Forsell, Marko
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154429
Kolekcijos
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012” [163]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis