• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strengthening relationships in the value network through coordination activities of pre-production stages

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
0154_7th_BM_2012-123.pdf (167.5Kb)
Data
2012
Autorius
Branska, Lenka
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
In the current market environment, more successful are usually the companies that seek to create values not only for their own customers, but together with their partners they create a value network. Within the value network there is cooperation in various fields. One of the most important areas of cooperation is delivering products to end customers. But it is not only about coordinating sales, manufacturing and purchasing operations on sales of an established product, i.e. tactical and operational management of these activities. The coordination must also occur in the process of designing the product and the production (or even entire logistics) systems. Only then can the value network partners shorten the time as much as possible in which they provide customers with an opportunity to purchase needed products and accompanying services. This paper looks at how to modify the research and development activities in the company that becomes part of the value network.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Branska, Lenka
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154448
Kolekcijos
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012” [163]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis