• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Corporate social responsibility and the ethics in advertising

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
0106_7th_BM_2012-078.pdf (217.6Kb)
Data
2012
Autorius
Bachnik, Katarzyna
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
The notion of corporate social responsibility seems to gain more and more popularity as the customers’ expectations toward the role of business are changing. That is why enterprises willing to sustain or strengthen their market positions need to find ways of pleasing their customers also in this socio-environmental sphere. This has great impact on the advertising. This article tries to consider possible ways how the advertising may change and how it should adapt to the new market conditions. It also reflects on the ethical side of advertising raising a question if there really are no limits when we strive for our marketing goals. It seems that although controversial advertising may sometimes prove fruitful, it is unknown for how long customers would really like it – or when they start to rebel against the company.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Bachnik, Katarzyna
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154456
Kolekcijos
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012” [163]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis