Transporto elektroninio bilieto sistemų diegimo ir palaikymo procesų patirtis, iššūkiai ir problemos
View/ Open
Date
2024Author
Samuilovas, Andrius
Ušpalytė-Vitkūnienė, Rasa
Metadata
Show full item recordAbstract
2024 metais transporto e. bilieto sprendiniai veikė 11 Lietuvos miestuose / savivaldybėse. Visus vienija tie patys tikslai – apmokėjimo už kelionę patogumas, lanksti kainodara, esamų keleivių išlaikymas ir naujų keleivių pritraukimas, duomenų apie keliones rinkimas, analizė bei sprendimai remiantis jais. Skiriasi patirtis, diegiamų sistemų funkcionalumo gylis, integracijos galimybės, sistemos palaikymo ir priežiūros organizavimas, sistemos savininko statusas (miestas, VT organizatorius, vežėjas). Visus analizuotus pavyzdžius vienija tai, jog diegiami naujausi sprendimai, orientuoti į keleivio poreikius, o ne į paslaugos organizatorių ir vežėją. Pagrindinis straipsnio tyrimo tikslas – įvertinti sistemų diegimo patirtį, funkcionalumą ir iššūkius. Tyrimas darytas vertinant patirtį Lietuvos savivaldybėse, kurios jau įsidiegė elektroninį bilietą. E ticket system has become a visit card of nowadays public transport service. Implementing a convenient, easily accessible, intuitive electronic public transport ticket solution can also determine the usage the public transport service.
Issue date (year)
2024Author
Samuilovas, AndriusThe following license files are associated with this item: