• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2012
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2012
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

B2B behaviour efficiency

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
cibme.2012.28.pdf (167.7Kb)
Data
2012
Autorius
Burinskiene, Aurelija
Pipiriene, Vida
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
In most trade models all firms within an industry are characterized by applying common B2B technology. But still there are a lot of questions addressed to business behavior; when it comes to the choice of technology alternatives, which are selected based on both: costs and benefits. This paper considers theoretical models for analyzing the dynamics of firm behavior, its effects on efficiency and industry-wide efficiency growth. Costs-benefit analysis and theoretical models focuses on dyadic seller-buyer’s situations, triadic firms’ relationships and synergy effects, which are analyzed in context of EDI services, different nature of business use and performance. The study presented in the paper contains three different parts: first part of study is dedicated to B2B services, including electronic information exchange (EDI) services as well; second part – to organizational buying behavior; and third part – to information exchange efficiency. The article is based on comparative and financial analysis.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Burinskiene, Aurelija
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155069
Kolekcijos
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2012 [59]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis