• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2012
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2012
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Specialization versus generalization of tourist promotion in Europe

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
cibme.2012.46.pdf (131.5Kb)
Data
2012
Autorius
Fernández-Bendito, Víctor V.
Mihi-Ramírez, Antonio
Kumpikaitė, Vilmantė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
This paper analyses the level of specialization of several international tourist information on/off line campaigns of different tourist organisations that promote and trade the tourism in the highest European tourist receiver countries. The methodology used in this research consists in a multivariable comparative analysis with a descriptive statistical nature, with a longitudinal sight of consecutive samples (2005–2011) from on/off line promotional documents of France, Germany, Spain and Italy. Results of this scientific work confirm (1) a general promotional and trade offer and a specialization with limited features (2) that offer similar tourist features, as Culture, Urban and Nature Tourism (3) with clear predominance of traditional print campaigns against the electronic ones (4) and more differentiation index of online campaigns.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Fernández-Bendito, Víctor V.
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155090
Kolekcijos
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2012 [59]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis