• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2014
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2014
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Application of Kano model to the service quality measurement in road transport: a research concept

Thumbnail
Data
2014
Autorius
Leonczuk, Dorota
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Customer requirement analysis is an important issue in service development. The Kano model is a tool to classify and prioritize customer needs based on how they affect customer satisfaction. The model identifies basic types of product or service attributes: must be, one dimensional, attractive, indifferent, and reverse. It can be used not only for the quality assessment of services but also as a tool to improve service quality. The article presents the concept of using the Kano model in evaluation of service quality in road transport of goods. According to the model attributes of the quality of transport services were identified and assigned to five categories. This approach can be used by carriers to diagnose customer requirements and adapt the offer to their needs.
Paskelbimo data (metai)
2014
Autorius
Leonczuk, Dorota
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155513
Kolekcijos
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2014 [100]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis