Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSviackevičiūtė, Inga
dc.contributor.authorValentukevičienė, Marina
dc.date.accessioned2024-11-07T11:42:16Z
dc.date.available2024-11-07T11:42:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn9786094762116en_US
dc.identifier.issn2029-7157en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155542
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamas sorbcinis geležinkelio transporto talpyklų plovimo vandens valymas. Tyrimo metu buvo išbandytas mineralinis sorbentas, kuris buvo dozuojamas į tiriamąjį vandenį, esant 21 °C temperatūrai, kitam bandymui – 70 °C ir užtikrinama 30 minučių kontakto trukmė. Vanduo tyrimams atlikti buvo paimtas iš geležinkelio transporto talpyklų plovimo vandens kaupimo talpyklos. Atlikus eksperimentus buvo nustatyta, kad veikiant sorbentui drumstumo mažinimo efektyvumas buvo 64 %, spalvingumo iki 56 % bei bendrosios geležies koncentracijos iki 68 %. Tyrimo metu buvo matuojamas pH, temperatūra, cheminis deguonies suvartojimas, sunkiųjų metalų (švino ir vario) koncentracijos, skendinčiosios medžiagos, naftos koncentracija.en_US
dc.description.abstractWater which was retained from railcar washing plant and treated by using sorption method is analysed in this article. During experiment sorbent was mixed into railcar wash effluents, when in one experiment the temperature of water was 21 °C and in the other – 70 °C. The samples were taken after 30 minutes of contact time. Water for the experiments was taken from the railcar wash effluents gathering reservoir. Obtained results showed that removal efficiency of turbidity was 64%, 56% of color and 68% of iron concentration. Temperature, pH, chemical oxygen demand (COD), heavy metals (lead and copper) concentration, suspended solids and oil concentration were also measured during this study.en_US
dc.format.extent5 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155430en_US
dc.source.urihttp://jmk.aainz.vgtu.lt/index.php/aplinka/2019/paper/view/97en_US
dc.subjectpakartotinis vandens panaudojimasen_US
dc.subjectsorbcijaen_US
dc.subjectsorbentasen_US
dc.subjectvalymo efektyvumasen_US
dc.subjectwater reuseen_US
dc.subjectsorptionen_US
dc.subjectsorbenten_US
dc.subjecttreatment efficiencyen_US
dc.titleGeležinkelio transporto talpos plovimo vandens sorbcinio valymo vertinimasen_US
dc.title.alternativeEvaluating railcar wash water treatment using sorbtion methoden_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2019-03-20
dcterms.references7en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineeringen_US
dc.contributor.departmentAplinkos apsaugos ir vandens inžinerijos katedra / Department of Environmental Protection and Water Engineeringen_US
dcterms.sourcetitleAplinkos apsaugos inžinerija: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Environmental protection engineering: 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762093en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/aainz.2019.012en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą