Show simple item record

dc.contributor.authorBradauskaitė, Indrė
dc.contributor.authorFilipavičius, Viktoras
dc.date.accessioned2024-11-15T12:59:57Z
dc.date.available2024-11-15T12:59:57Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155681
dc.description.abstractIn the past 50 years franchising has come to be predominant in world's economy and it covers a wide range of business categories. Although there are many examples of successful franchise, buying a franchise, however, does not guarantee a success, thus it is important to study advantages and disadvantages both from a franchisors and a franchisee's point of view. This study seeks to provide an outlook of franchising in a business world. It also analyses situation in Lithuania and factors that cause franchise business lagging behind. Franchising has become popular in the world of a variety of business as distribution method. It is predicted that slower population growth, population shifts to new metropolitan areas, and the introduction of new technology will create new opportunities for franchises and make franchise business still far from reaching the stopping point.en_US
dc.description.abstractPer pastaruosius 50 metų franšizavimas tapo dominuojantis pasaulio ekonomikoje ir jis apimta platų verslo kategorijų spektrą. Nors yra daug sėkmingų franšizių pavyzdţių, nusipirkta franšizė dar negarantuoja sėkmės, todėl yra svarbu išanalizuoti privalumus ir trūkumus tiek iš franšizės teikėjo, tiek iš franšizės gavėjo pusės. Šio darbo tikslas yra apţvelgti franšizių vietą verslo pasaulyje. Taip pat išanalizuoti situaciją Lietuvoje ir išsiaiškinti veiksnius, dėl kurių franšizės verslas atsilieka. Franšizavimas tapo populiarus pasaulyje kaip paskirstymo metodas dėl verslo įvairumo. Yra numatoma, jog lėtesnis populiacijos augimas, populiacijos persikėlimas į didmiesčių sritis ir naujų technologijų atsiradimas suteiks franšizėms naujų galimybių ir uţtikrins, jog franšizių verslas bus toli nuo sustojimo taško. Reikšminiai žodžiai: verslo modelis, ekonomikos augimas, franšizė, franšizės gavėjas, franšizės teikėjas, sėkmės reitingas.en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155570en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2012/paper/view/6en_US
dc.subjectbusiness modelen_US
dc.subjecteconomic growthen_US
dc.subjectfranchiseen_US
dc.subjectfranchiseeen_US
dc.subjectfranchisoren_US
dc.subjectsuccess rateen_US
dc.subjectverslo modelisen_US
dc.subjectekonomikos augimasen_US
dc.subjectfranšizėen_US
dc.subjectfranšizės gavėjasen_US
dc.subjectfranšizės teikėjasen_US
dc.subjectsėkmės reitingasen_US
dc.titleFranchising and its place in today‘s business worlden_US
dc.title.alternativeFranšizės ir jų vieta šiuolaikiniame verslo pasaulyjeen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2012-04-02
dcterms.references15en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn9786094570957en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record