• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 15-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 15-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tarptautinio verslo plėtros galimybės globalizacijos sąlygomis

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2012.05.pdf (343.5Kb)
Data
2012
Autorius
Bublienė, Raimonda
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Globalizaciją galime suprasti kaip visų šiuolaikinio socialinio gyvenimo aspektų tarpusavio plėtrą pasauliniu mastu. Šio darbo tikslas – išanalizuoti globalizaciją kaip šiuolaikinės tarptautinio verslo plėtros galimybę, pateikti globalizacijos tarptautiniame versle apibendrinimą. Integracija ir susiskaidymas, globalizacija ir dalijimasis į teritorijas yra vienas kitą papildantys procesai. Šiandiena pagrindinę gamybos globalizaciją vykdo multinacionalinės korporacijos, dominuodamos pasaulio gamyboje, prekyboje, investicijose ir technologijose. Lietuvos įmonės globalizacijos varomųjų jėgų padedamos išplėtė eksporto rinkas, pagerino technologijas bei pasiekė aukšto efektyvumo.
 
Globalization reflects business orientation based on the belief that the world is becoming more homogeneous and those distinctions between national markets will eventually disappear. The aim of this paper is to discuss globalization as the expansion possibility of international business. The fundamentals elements of the global business drivers, which identify where domestic, multinational, global companies and countries can benefit most from globalization processes likely to affect the future development perspectives presented. Currently the problem of business globalization has become most essential worldwide. Even the biggest and most successful companies cannot survive on domestic sales alone. Special attention is given to multinational companies and production networks. The competitive position of Lithuanian enterprises entering a new global environment is significantly affected by their possibilities to foster adaptation to globalization challenges and worldwide requirements. The real challenge for Lithuanian business enterprise in entering the global competition is to link the long-term competitiveness of the country in the global markets to living standards and further successful responses to the globalization.
 
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Bublienė, Raimonda
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155683
Kolekcijos
  • 15-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012) [35]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis