Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBublienė, Raimonda
dc.date.accessioned2024-11-15T13:02:08Z
dc.date.available2024-11-15T13:02:08Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155683
dc.description.abstractGlobalizaciją galime suprasti kaip visų šiuolaikinio socialinio gyvenimo aspektų tarpusavio plėtrą pasauliniu mastu. Šio darbo tikslas – išanalizuoti globalizaciją kaip šiuolaikinės tarptautinio verslo plėtros galimybę, pateikti globalizacijos tarptautiniame versle apibendrinimą. Integracija ir susiskaidymas, globalizacija ir dalijimasis į teritorijas yra vienas kitą papildantys procesai. Šiandiena pagrindinę gamybos globalizaciją vykdo multinacionalinės korporacijos, dominuodamos pasaulio gamyboje, prekyboje, investicijose ir technologijose. Lietuvos įmonės globalizacijos varomųjų jėgų padedamos išplėtė eksporto rinkas, pagerino technologijas bei pasiekė aukšto efektyvumo.en_US
dc.description.abstractGlobalization reflects business orientation based on the belief that the world is becoming more homogeneous and those distinctions between national markets will eventually disappear. The aim of this paper is to discuss globalization as the expansion possibility of international business. The fundamentals elements of the global business drivers, which identify where domestic, multinational, global companies and countries can benefit most from globalization processes likely to affect the future development perspectives presented. Currently the problem of business globalization has become most essential worldwide. Even the biggest and most successful companies cannot survive on domestic sales alone. Special attention is given to multinational companies and production networks. The competitive position of Lithuanian enterprises entering a new global environment is significantly affected by their possibilities to foster adaptation to globalization challenges and worldwide requirements. The real challenge for Lithuanian business enterprise in entering the global competition is to link the long-term competitiveness of the country in the global markets to living standards and further successful responses to the globalization.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155570en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2012/paper/view/8en_US
dc.subjectglobalizacijaen_US
dc.subjectglobali gamybaen_US
dc.subjectglobalūs gamybos tinklaien_US
dc.subjectmultinacionalinės korporacijosen_US
dc.subjecttarptautinis verslasen_US
dc.subjectglobalizationen_US
dc.subjectglobal productionen_US
dc.subjectglobal production networksen_US
dc.subjectmultinational companiesen_US
dc.subjectinternational businessen_US
dc.titleTarptautinio verslo plėtros galimybės globalizacijos sąlygomisen_US
dc.title.alternativeInternational business development opportunities in the contex of globalizationen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2012-04-02
dcterms.references12en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn9786094570957en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą