Prekės ženklo strategija plėtojant elektroninę prekybą
Santrauka
Straipsnyje analizuojami prekės ženklo sampratų, elementų bei strategijos kūrimo ypatumų panašumai ir skirtumai tradicinėje ir elektroninėje erdvėje. Straipsnio tikslas – remiantis mokslinės literatūros analize ir sinteze suformuoti ir pasiūlyti prekės ženklo strategijos taikymo elektroninėje prekyboje modelį bei pateikti išvadas ir pasiūlymus prekės ženklo strategijos taikymui internete. Nustatyta, kad taikant prekės ţenklo strategiją elektroninėje erdvėje be universalių prekės ženklo elementų itin svarbu taikyti interaktyvius elementus: patikimumo, saugumo, patogumo užtikrinimą, individualizavimą, ryšių su vartotojais bei internetinių bendruomenių kūrimą ir kt. Tinkamas šių elementų derinys kuria patikimumą, saugumą ir patrauklumą vartotojų sąmonėje, tokiu būdu maţinant virtualiąją „negalėjimo paliesti“ riziką. Nuoseklus veiksmų planas, kaip taikyti prekės ženklo strategiją elektroninėje prekyboje, pateikiamas strategijos modelio pavidalu. The article analyzes differences and similarities of branding conceptions, elements and strategy development stages in traditional and electronic commerce. The aim of this article is to offer the brand strategies of e-commerce model based on literature analysis and report its findings and recommendations of brand strategies online. It was found out that when applying brand strategy in electronic commerce it is necessary to include interactive brand elements, such as: assurance of reliability, safety and comfort, individualization, communication with users and creation of online communities. The proper combination of these elements assures reliability, safety and attractiveness in the minds of consumers, thereby reducing the virtual risk of inability to evaluate physical products prior buying them. Consistent action plan on how to apply brand strategy in electronic commerce is provided in the form of a strategy model.
Paskelbimo data (metai)
2012Autorius
Stašytė, VilmaRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Archetipinis naratyvas prekės ženklo vaizdo įrašų turinyje: žiūrimiausių prekės ženklų kanalų Youtube aplinkoje analizė
Voroncova, ViktorijaBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama archetipų teorija ir jos panaudojimo ženklodaroje galimybės, ženklo vieta komunikacijoje bei mitologinio naratyvo pagrindai vaizdo turinyje. Taip pat aptariamas vaizdo įrašų turinio ... -
Prekės ciklo optimizavimas naudojant integruotą logistiką
Lingaitienė, Olga (Penktosios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos "Lietuva be mokslo-Lietuva be ateities", įvykusios Vilniuje 2002 m. gegužės mėn. 22 d., pranešimų medžiaga : transportas, 2002) -
Lietuviškos prekės naujomis sąlygomis. Ką daryti?
Vasionis, Darius (Verslas, vadyba ir studijos' 96 : respublikinės konferencijos, įvykusios Vilniuje 1996 m. lapkričio 28-29 d., medžiaga, 1997)Old enterprises are trying to compete with local and international competitors. In this article is discussed the ways how to present a well known Lithuanian products in new economical conditions. You must go through: 1. ...