Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorStašytė, Vilma
dc.date.accessioned2024-11-19T11:59:28Z
dc.date.available2024-11-19T11:59:28Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155748
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojami prekės ženklo sampratų, elementų bei strategijos kūrimo ypatumų panašumai ir skirtumai tradicinėje ir elektroninėje erdvėje. Straipsnio tikslas – remiantis mokslinės literatūros analize ir sinteze suformuoti ir pasiūlyti prekės ženklo strategijos taikymo elektroninėje prekyboje modelį bei pateikti išvadas ir pasiūlymus prekės ženklo strategijos taikymui internete. Nustatyta, kad taikant prekės ţenklo strategiją elektroninėje erdvėje be universalių prekės ženklo elementų itin svarbu taikyti interaktyvius elementus: patikimumo, saugumo, patogumo užtikrinimą, individualizavimą, ryšių su vartotojais bei internetinių bendruomenių kūrimą ir kt. Tinkamas šių elementų derinys kuria patikimumą, saugumą ir patrauklumą vartotojų sąmonėje, tokiu būdu maţinant virtualiąją „negalėjimo paliesti“ riziką. Nuoseklus veiksmų planas, kaip taikyti prekės ženklo strategiją elektroninėje prekyboje, pateikiamas strategijos modelio pavidalu.en_US
dc.description.abstractThe article analyzes differences and similarities of branding conceptions, elements and strategy development stages in traditional and electronic commerce. The aim of this article is to offer the brand strategies of e-commerce model based on literature analysis and report its findings and recommendations of brand strategies online. It was found out that when applying brand strategy in electronic commerce it is necessary to include interactive brand elements, such as: assurance of reliability, safety and comfort, individualization, communication with users and creation of online communities. The proper combination of these elements assures reliability, safety and attractiveness in the minds of consumers, thereby reducing the virtual risk of inability to evaluate physical products prior buying them. Consistent action plan on how to apply brand strategy in electronic commerce is provided in the form of a strategy model.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155570en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2012/paper/view/35en_US
dc.subjectprekės ženklasen_US
dc.subjectprekės ženklo elementaien_US
dc.subjectprekės ženklo strategijaen_US
dc.subjecttradicinė ir elektroninė prekybaen_US
dc.subjectprekės ženklo strategijos modelisen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrand elementsen_US
dc.subjectbrand strategyen_US
dc.subjecttraditional and electronic commerceen_US
dc.subjectbrand strategy modelen_US
dc.titlePrekės ženklo strategija plėtojant elektroninę prekybąen_US
dc.title.alternativeBrand strategy in developing e-commerceen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2012-04-02
dcterms.references22en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn9786094570957en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą