Socialinės medijos priemonių privalumų ir trūkumų įvertinimo tyrimas Lietuvos viešojo judriojo telefono ryšio organizacijose
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2012Autorius
Uturytė - Vrubliauskienė, Laura
Linkevičius, Mantas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Globalizacijos procesai ir technologijų kaita sąlygoja spartėjantį gyvenimo tempą ir didėjančią informacijos svarbą, todėl atsisakoma tradicinių marketingo priemonių, o investicijos skiriamos naujiems elektroninio marketingo sprendimams. Norint likti konkurencinėje rinkoje reikia kurti naujus individualizuotus ir diferencijuotus sąveikos su klientais būdus, uţtikrinančius jų lojalumą. Tai aktualu organizacijų vadovams, kurie integruoja sprendimus galinčius prisidėti prie visos organizacijos veiklos produktyvumo. Tokiems siekiams įgyvendinti vis dažniau pradedama naudoti dar pakankamai naują integruotos marketingo komunikacijos modelio įrankį – socialinę mediją. Todėl daugėjant organizacijų, diegiančių socialinių tinklų marketingo sprendimus, tampa aktualu nagrinėti, analizuoti, tirti ir vertinti šias strategijas ir jų teikiamą naudą verslo organizacijoms. Šio straipsnio tikslas – išnagrinėti Lietuvos viešojo judriojo telefono ryšio sektoriuje naudojamas socialinės medijos priemones, išgryninti jų teikiamus privalumus ir trūkumus. Taigi, daugėjant organizacijų, diegiančių socialinių tinklų marketingo sprendimus, tampa aktualu nagrinėti, analizuoti, tirti ir vertinti šias strategijas ir jų teikiamą naudą verslo organizacijoms. The processes of globalization and technological change is accelerated the pace of life and the growing the importance of the information, thus giving up the traditional marketing tools, and the investments of new e-marketing solutions. In order to remain competitive in the market need to develop new, differentiated and personalized interactions with customers in ways that ensure their loyalty. It is important for managers who integrate solutions that may contribute to the entire organization's productivity. Such ambitions are increasingly putting more relatively new model of integrated marketing communications tool - social media. Therefore, the increasing number of organizations, social networking start-marketing solutions, it is important to consider, analyze, investigate and assess these strategies and the benefits of business organizations. The main purpose of this study - the analysis of literary sources of marketing in social media of the topic, exploring the Lithuanian public mobile telephone sector using social media tools, to find out their ad-vantages and disadvantages.