Show simple item record

dc.contributor.authorPoplavskytė, Rūta
dc.contributor.authorMelnikas, Borisas
dc.date.accessioned2024-11-22T10:14:32Z
dc.date.available2024-11-22T10:14:32Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155846
dc.description.abstractŠiame straipsnyje yra siekiama atskleisti marketingo priemonių naudojimą kultūros įstaigose. Kadangi šiais laikais siūloma didelis pasirinkimas įvairių paslaugų ir konkurencija labai didelė, kultūros įstaigos privalo savo produktą pateikti kuo patraukliau. Vienas pagrindinių kultūros rinkodaros specialisto tikslų – pasinaudojant visomis komunikacijos galimybėmis pristatyti publikai kultūros renginius ir kultūros poreikių tenkinimo galimybes. Išsiaiškindamos kokie yra vartotojų poreikiai bei interesai, viešujų ryšių pagalba jos populiarina savo teikiamos paslaugas. Taip pat apibūdinamos problemos, su kuriomis susiduriama kultūros sektoriuje bei pačiose kultūros įstaigose. Yra pateikiami problemų sprendimo būdai, grindžiami inovacijomis.en_US
dc.description.abstractThe aim of this paper is to reveal how marketing tools are used in cultural institutions. Nowadays there is a large selection of various goods and services, making huge competition among businesses. For this reason, cultural institutions should present their product as much attractive as possible. One of the most important objective of marketing specialist is to take advantages of the communication with the public through cultural events. After analyzing the consumers need and interests of the public, cultural institutions promotes their services with the support of the public relationships. This paper also talks about the problems, which are encountered in the cultural sector and cultural institutions. Moreover, this paper presents the solution for these problems, which are based on innovationen_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155773en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2014/paper/view/209en_US
dc.subjectkultūraen_US
dc.subjectkultūros įstaigosen_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectviešieji ryšiaien_US
dc.subjectproblemaen_US
dc.subjectinovacijaen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectcultural institutionen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectproblemen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.titleMarketingas ir viešieji ryšiai, plėtojant kultūros įstaigų veikląen_US
dc.title.alternativeMarketing and public relations, development of cultural institutionsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2014-02-06
dcterms.references20en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record