• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingo tobulinimas plėtojant degalinių tinklus

Thumbnail
Data
2015
Autorius
Grigaliūnaitė, Mantė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Darbe yra išsamiai nagrinėjamos marketingo teorijos, skirtos degalinių tinklų plėtojimui. Teorinėje darbo dalyje remiantis moksline literatūra ir kitais šaltiniais analizuojamos diferenciacijos, vartotojų lojalumo, žaliosios rinkodaros teorijos. Taip pat nagrinėjama marketingo svarba naftos produktų prekyboje- vietos, kainos, rėmimo teorijos. Praktinėje dalyje nagrinėjamas degalinių sektorius, jo vaidmuo ir svarba, kainodara, nagrinėjami anketinės apklausos rezultatai. Atlikta koreliacinė analizė, norint išsiaiškinti benzino kainos priklausomybę nuo ekonominių rodiklių. Nagrinėjama įmonės UAB „Luktarna“ veiklos analizė ir pateikti pasiūlymai, skirti degalinių veiklos plėtrai
Paskelbimo data (metai)
2015
Autorius
Grigaliūnaitė, Mantė
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155847
Kolekcijos
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015) [68]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis