Betono gamybos įmonių marketingo strategijos rengimo modelis
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2014Autorius
Pakarklytė, Ingrida
Drejeris, Rolandas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Straipsnyje analizuojama betono gamybos įmonės veiklos specifika. Akcentuojamos 2 kryptys, būdingos šiam sektoriui – gamyba ir paslaugų teikimas. Išnagrinėti literatūroje mokslininkų suformuoti marketingo strategijos modeliai ir jų pagrindu suformuotas teorinis marketingo strategijos rengimo modelis, sudarytas iš 3 kompleksinių komponentų, kurių kiekvienas apjungia po 4 dalis, nurodančias reikalingus veiksmus betono gamybos įmonės marketingo strategijai rengti. Veiksmai parinkti, remiantis šios veiklos įmonėms būdingais klasikiniais marketingo komplekso elementais: prekių pateikimas, kaina, gaminiai bei rėmimas. Atlikus mokslinį tyrimą (apklausą), buvo įžvelgta galimybė patobulinti parengtą teorinį marketingo strategijos rengimo modelį, įtraukiant dar vieną marketingo komplekso elementą (žmogiškieji ištekliai), kurio turinio taikymas taip pat turi įtakos betono gaminių pardavimams. This paper analyzes specifics of plant producing process. The emphasis is on two directions to the sector - manufacturing and services. Examined a plethora of marketing strategy models and formed the basis of theoretical marketing strategy model, which consists of three integrated components, each of which com-bines the following four parts that show the necessary steps concrete manufacturing company's marketing strategies. Actions selected based on the companies in this industry with classic marketing mix elements: the supply of products, price, production and promotion. After a scientific study (survey) was observed an opportunity to improve offered theoretical model of marketing strategy development with the addition of one element of the marketing mix (human resources), which content of the application as well as have an impact on sales of concrete products.