Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorRimševič, Julija
dc.date.accessioned2024-11-22T10:44:41Z
dc.date.available2024-11-22T10:44:41Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155853
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamos socialiai atsakingo marketingo strategijos. Šiam tikslui pasiekti pateikti ir išanalizuoti socialiai atsakingo marketingo apibrėžimai. Išanalizavus mokslinę literatūra, pateikti socialiai atsakingo marketingo strategijų rengimo modeliai, ir vartotojų elgsenos keitimo modeliai, kuriose parodoma kaip socialiai atsakingo marketingo strategijos keičia vartotojo elgsena. Atlikta modelių lyginamoji analizė. Išanalizavus vartotojų elgsenos keitimo modelius, pateikiamas teorinis vartotojų kėtimo modelis iš neatsakingo alkoholio vartojimo į atsakingą alkoholio vartojimą.en_US
dc.description.abstractPublication analyses strategies of social marketing. The primary purpose was achieved through the analysis of social marketing concept. The analysis of scientific literature presents models of social marketing strategy formation. Also, models of consumer behavior change are rendered. Paper includes the comparative analysis of the models. The analysis of models for changing consumer behavior let to form theoretical model for changing irresponsible consumption of alcohol to responsible.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155773en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2014/paper/view/122en_US
dc.subjectsocialiai atsakingas marketingasen_US
dc.subjectsocialiai atsakingo marketingo strategijosen_US
dc.subjectalkoholio vartojimasen_US
dc.subjectvartotojų elgsenos keitimo modeliaien_US
dc.subjectsocial marketingen_US
dc.subjectsocial marketing mixen_US
dc.subjectsocial marketing strategyen_US
dc.subjectalcohol consumptionen_US
dc.titleAlkoholio vartojimas: socialiai atsakingas marketingasen_US
dc.title.alternativeAlcohol concumption: social markentigen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeDarni plėtraen_US
dcterms.issued2014-02-06
dcterms.references21en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą