Show simple item record

dc.contributor.authorChoca, Andrej
dc.contributor.authorVilys, Mantas
dc.date.accessioned2024-12-03T13:16:24Z
dc.date.available2024-12-03T13:16:24Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155904
dc.description.abstractElektroninė prekyba yra viena iš sparčiausiai tobulėjančių verslo sričių, ji turi potencialo suteikti įmonėms konkurencinį pranašumą. Viena svarbiausių elektroninės prekybos problemų – nepakankamas vartotojų pasitikėjimas. Pagrindinis šio straipsnio tikslas yra remiantis teorinių šaltinių analize, sukurti integruotą kompleksinį vartotojų pasitikėjimo elektronine prekyba skatinimo modelį. Straipsnio uždaviniai: apibūdinti elektroninę prekybą ir jos problemas, susijusias su vartotojų nepasitikėjimu; nustatyti marketingo ypatumus elektroninės prekybos kontekste; išanalizuoti skirtingus vartotojų pasitikėjimo skatinimo modelius; atrinkti tinkamus sprendimus integruoto kompleksinio vartotojų pasitikėjimo elektronine prekyba skatinimo modelio kūrimui. Pagrindinis tyrimų metodas panaudotas šiame straipsnyje yra literatūros analizė. Tyrimai parodė, kad nepakankamo vartotojų pasitikėjimo elektronine prekyba problema gali būti sprendžiama marketingo priemonėmis. Sukurtas integruotas kompleksinis vartotojų pasitikėjimo elektronine prekyba skatinimo modelis apima svarbiausius vartotojų pasitikėjimo kriterijus ir marketingo priemones, skirtas jų užtikrinimui.en_US
dc.description.abstractElectronic commerce is one of the most rapidly evolving business sectors, which has the potential to provide competitive advantage to businesses. One of the main electronic commerce problems is the lack of consumer trust. The main purpose of this paper is to develop integrated complex consumer trust in electronic commerce encouragement model, based on theoretical research. The tasks of the paper are: to describe electronic commerce and the lack of consumer trust problem; determine marketing specifications in electronic commerce; analyze different consumer trust encouragement models and identify best solutions. The research method used in this paper is literature analysis. According to research results, the lack of consumer trust in electronic commerce problem can be solved using marketing tools. The developed model includes main consumer trust criteria and marketing tools for enabling them.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155773en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2014/paper/view/105en_US
dc.subjectelektroninė prekybaen_US
dc.subjectelektroninis marketingasen_US
dc.subjectelektroninės prekybos problemosen_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectvartotojų pasitikėjimasen_US
dc.subjectconsumer trusten_US
dc.subjectelectronic commerceen_US
dc.subjectelectronic commerce problemsen_US
dc.subjectelectronic marketingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleMarketingas plėtojant elektroninę prekybąen_US
dc.title.alternativeMarketing developing electronic commerceen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeTarptautinė ekonomika ir vadybaen_US
dcterms.issued2014-02-06
dcterms.references27en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record