• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 17-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2014) / 17th Conference "Business in XXI Century" (2014)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 17-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2014) / 17th Conference "Business in XXI Century" (2014)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingas plėtojant elektroninę prekybą

Thumbnail
View/Open
verslas.105.pdf (437.2Kb)
Date
2014
Author
Choca, Andrej
Vilys, Mantas
Metadata
Show full item record
Abstract
Elektroninė prekyba yra viena iš sparčiausiai tobulėjančių verslo sričių, ji turi potencialo suteikti įmonėms konkurencinį pranašumą. Viena svarbiausių elektroninės prekybos problemų – nepakankamas vartotojų pasitikėjimas. Pagrindinis šio straipsnio tikslas yra remiantis teorinių šaltinių analize, sukurti integruotą kompleksinį vartotojų pasitikėjimo elektronine prekyba skatinimo modelį. Straipsnio uždaviniai: apibūdinti elektroninę prekybą ir jos problemas, susijusias su vartotojų nepasitikėjimu; nustatyti marketingo ypatumus elektroninės prekybos kontekste; išanalizuoti skirtingus vartotojų pasitikėjimo skatinimo modelius; atrinkti tinkamus sprendimus integruoto kompleksinio vartotojų pasitikėjimo elektronine prekyba skatinimo modelio kūrimui. Pagrindinis tyrimų metodas panaudotas šiame straipsnyje yra literatūros analizė. Tyrimai parodė, kad nepakankamo vartotojų pasitikėjimo elektronine prekyba problema gali būti sprendžiama marketingo priemonėmis. Sukurtas integruotas kompleksinis vartotojų pasitikėjimo elektronine prekyba skatinimo modelis apima svarbiausius vartotojų pasitikėjimo kriterijus ir marketingo priemones, skirtas jų užtikrinimui.
 
Electronic commerce is one of the most rapidly evolving business sectors, which has the potential to provide competitive advantage to businesses. One of the main electronic commerce problems is the lack of consumer trust. The main purpose of this paper is to develop integrated complex consumer trust in electronic commerce encouragement model, based on theoretical research. The tasks of the paper are: to describe electronic commerce and the lack of consumer trust problem; determine marketing specifications in electronic commerce; analyze different consumer trust encouragement models and identify best solutions. The research method used in this paper is literature analysis. According to research results, the lack of consumer trust in electronic commerce problem can be solved using marketing tools. The developed model includes main consumer trust criteria and marketing tools for enabling them.
 
Issue date (year)
2014
Author
Choca, Andrej
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155904
Collections
  • 17-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2014) / 17th Conference "Business in XXI Century" (2014) [24]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister