Show simple item record

dc.contributor.authorJakučionytė, Kristina
dc.contributor.authorJakubavičius, Artūras
dc.date.accessioned2024-12-03T13:16:45Z
dc.date.available2024-12-03T13:16:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155905
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojamas lietuvių ir užsienio autorių požiūris į tarptautinį marketingą bei logistikos paslaugų plėtros galimybes, taikant inovatyvius sprendimus. Norint pasisekimo logistikos ar kitokios srities versle, reikia sistemingai taikyti marketingą ir jo elementus. Tik išsiaiškinus vartotojų poreikius, surinkus informaciją apie skirtingų šalių rinkas, jų ekonominę, politinę, teisinę situacijas galima daryti išvadas kokiam segmentui ir kokiu būdu pradėti teikti paslaugas. Straipsnyje, tarptautinis marketingas yra sugretinamas su logistika. Remiantis įvairių autorių darbais bandoma įrodyti, kad marketingo ir logistikos veiklos derinimas tarpusavyje – būtina priemonė sėkmingai funkcionuojančiam verslui užtikrinti.en_US
dc.description.abstractThis paper analyzes the Lithuanian and foreign authors approach to international marketing and logistics development opportunities. For success in the field of logistics or other business, we need the systematic application of marketing and its elements. When community understands users' needs, collected information on the markets of different countries, their economic, political and legal situation we can suggest how to provide services. In article, international marketing is compared with the logistics. Based on the works of various authors trying to show that marketing and logistics business combination - an indispensable tool for a successful business to ensure.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155773en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2014/paper/view/127en_US
dc.subjecttarptautinis marketingasen_US
dc.subjectlogistikaen_US
dc.subjectlogistikos paslaugosen_US
dc.subjectvartotojaien_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectlogisticsen_US
dc.subjectlogistics serviceen_US
dc.subjectusersen_US
dc.titleTarptautinis marketingas plėtojant logistikos paslaugas: inovatyvūs sprendimaien_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeTarptautinė ekonomika ir vadybaen_US
dcterms.issued2014-02-06
dcterms.references23en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record