Socialinių tinklų vaidmuo muzikos festivalių marketinge
Abstract
Šiandieninis vartotojas tampa vis atsparesnis tradicinėms marketingo priemonėms bei reklamai. Tai skatina organizacijas ieškoti naujų, modernių būdų pasiekti klientą. Veiksminga marketingo strategija itin aktuali orgainizacijoms, siūlančionms ne būtinybės prekes. Tęstinius renginius - muzikos festivalius organizuojančioms įmonėms svarbu ne tik pritraukti vartotoją, bet ir jį išlaikyti – suformuoti lojalių klientų ratą. Vienas variantų, kaip tai padaryti, yra itin žaibiškai išpopuliarėję ir kone visų mūsų gyvenimo dalimi tapę socialiniai tinklai. Tai išskirtinė erdvė, kuri yra itin palanki marketingui veikti. Straipsnyje apžvelgiamos galimybės į socialinius tinklus perkelti pagrindines rinkodaros priemones ir jų pagalba plėtoti tarptautinių muzikos festivalių organizavimo verslą. Todays customer becomes more and more resistant to traditional marketing and to any commercial in the mass media. That induces corporations to look for new ways to reach their clients. Its extremely important for organisations which sell leisure, entertainment and cultural events. Organizations which sell longitude events like International music festivals need not only to find their client but also to attach them - to form circle of loyal clients. One of the ways to do that is to use social networks, which are a great speace for marketing to function. In this article i analyse opportunities to transfer traditional marketing models to social networks and develop International festivals marketing there.