Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorNarsutytė, Ingrida
dc.contributor.authorMelnikas, Borisas
dc.date.accessioned2024-12-03T13:17:39Z
dc.date.available2024-12-03T13:17:39Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155907
dc.description.abstractŠiandieninis vartotojas tampa vis atsparesnis tradicinėms marketingo priemonėms bei reklamai. Tai skatina organizacijas ieškoti naujų, modernių būdų pasiekti klientą. Veiksminga marketingo strategija itin aktuali orgainizacijoms, siūlančionms ne būtinybės prekes. Tęstinius renginius - muzikos festivalius organizuojančioms įmonėms svarbu ne tik pritraukti vartotoją, bet ir jį išlaikyti – suformuoti lojalių klientų ratą. Vienas variantų, kaip tai padaryti, yra itin žaibiškai išpopuliarėję ir kone visų mūsų gyvenimo dalimi tapę socialiniai tinklai. Tai išskirtinė erdvė, kuri yra itin palanki marketingui veikti. Straipsnyje apžvelgiamos galimybės į socialinius tinklus perkelti pagrindines rinkodaros priemones ir jų pagalba plėtoti tarptautinių muzikos festivalių organizavimo verslą.en_US
dc.description.abstractTodays customer becomes more and more resistant to traditional marketing and to any commercial in the mass media. That induces corporations to look for new ways to reach their clients. Its extremely important for organisations which sell leisure, entertainment and cultural events. Organizations which sell longitude events like International music festivals need not only to find their client but also to attach them - to form circle of loyal clients. One of the ways to do that is to use social networks, which are a great speace for marketing to function. In this article i analyse opportunities to transfer traditional marketing models to social networks and develop International festivals marketing there.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155773en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2014/paper/view/133en_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectsocialiniai tinklaien_US
dc.subjectmuzikos festivaliaien_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsocial netvorksen_US
dc.subjectmusic festivalsen_US
dc.titleSocialinių tinklų vaidmuo muzikos festivalių marketingeen_US
dc.title.alternativeThe role of social networks in music festivals marketingen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeTarptautinė ekonomika ir vadybaen_US
dcterms.issued2014-02-06
dcterms.references17en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą