Show simple item record

dc.contributor.authorNarkevičiūtė, Ugnė Marija
dc.contributor.authorJakubavičius, Artūras
dc.date.accessioned2024-12-03T13:18:03Z
dc.date.available2024-12-03T13:18:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155908
dc.description.abstractGlobalizaciniai procesai ir informacinių technologijų plėtra sukuria palankią terpę nuotolinių studijų internacionalizavimui ir užsienio studentų auditorijos pritraukimui, bei, tuo pačiu, sąlygoja tarptautinės konkurencijos didėjimą nuotolinių studijų srityje. Straipsnyje nagrinėjamas Lietuvos aukštųjų mokyklų pasirengimas tarptautinei konkurencijai nuotolinių studijų kontekste. Lyginamosios analizės metodu atliktas Lietuvos aukštųjų mokyklų vykdomų nuotolinių studijų tyrimas, skirtas įvertinti Lietuvos aukštojo mokslo institucijų pasirengimą pasiūlyti nuotolinių studijų programas anglų kalba. Pastebimas Lietuvos universitetinių nuotolinių studijų pasiūlos tarptautinėms rinkoms trūkumas, bei ribotas marketingo priemonių taikymas. Informacinių technologijų integralumo didėjimui švietimo sektoriuje atsiranda nuotolinių studijų plėtros galimybės panaudojant marketingo priemones. Tyrimų pagrindu pateikiami strateginiai marketingo sprendimai, įgalinantys efektyvinti Lietuvos aukštųjų mokyklų tarptautines nuotolines studijas.en_US
dc.description.abstractGlobalization processes and information technologies development create favourable environment for distance studies internationalization and attracting foreign students, at the same time, it is encouraging international competition increase in the field of distance studies. In this article, Lithuanian higher education institutions preparation for international competition in distance learning context is analysed. There was Lithuanian universities distance studies research conducted that was aimed to evaluate Lithuanian higher education institutions preparation to suggest distance studies programmes in English. There is noticeable shortage of Lithuanian universities distance studies supply for international markets as well as limited marketing tools application. Informational technologies integration increase in education sector, there are emerging distance studies expansion possibilities by using marketing tools. Based on conducted research, there are strategic marketing decisions recommended that enable to achieve Lithuanian higher education institutions distance studies effectiveness.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155773en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2014/paper/view/147en_US
dc.subjectnuotolinės studijosen_US
dc.subjectstudijų internacionalizavimasen_US
dc.subjectglobalizacijaen_US
dc.subjecte. mokymasen_US
dc.subjectmarketingo priemonėsen_US
dc.subjecttarptautinė universitetinių studijų rinkaen_US
dc.subjectdistance studiesen_US
dc.subjectstudies internationalizationen_US
dc.subjectglobalizationen_US
dc.subjecte. learningen_US
dc.subjectmarketing toolsen_US
dc.subjectuniversities studies marketen_US
dc.titleMarketingo tobulinimas plėtojant Lietuvos aukštųjų mokyklų tarptautines nuotolines studijasen_US
dc.title.alternativeMarketing improvement by developing Lithuanian higher education institutions international distance studiesen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeTarptautinė ekonomika ir vadybaen_US
dcterms.issued2014-02-06
dcterms.references48en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record