Show simple item record

dc.contributor.authorKorneičiuk, Jekaterina
dc.contributor.authorPipirienė, Vida
dc.date.accessioned2024-12-03T14:12:39Z
dc.date.available2024-12-03T14:12:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155916
dc.description.abstractAugant urbanizacijai ir spartėjant gyvenimo tempui, turizmas tapo natūraliu šiuolaikinio žmogaus poreikiu. Turizmas tai ne tik veikla leidžianti žmogui atstatyti fizines bei dvasines jėgas, malonumų bei nuotykių šaltinis, bet dar ir vienas iš pelningiausių ir sparčiausiai augančių ekonomikos sektorių. Pagal WTO, tiesiogiai turizmo sektoriuje dirba 3 proc. visų pasaulyje dirbančių žmonių ir sukuriama 6 proc. viso eksporto. Vienas turistas sukuria 11 darbo vietų. Šiame straipsnyje analizuojami turizmo augimą skatinantys ir įtakojantys faktoriai, taip pat kaip ir paties turizmo daroma įtaka šalies ekonomikai. Taip pat identifikuojamos šiuolaikinio turizmo tendencijos, kurioms įtakos turėjo socialiniai, demografiniai, ekonominiai ir politiniai faktoriai.en_US
dc.description.abstractAt the age of urbanization, stress and stock of time, tourism became irreplaceable way to relax and revive energy. However, tourism is not simply traveling and source of pleasure or adventures, it is also one of the most productive and quickly-developing economic sector. According to WTO statistics 3 percent of employed population is working in tourism sector, and this industry creates 6 percent of World’s GDP. One tourist creates 11 work places in different sectors: restaurants, hotels, souvenir shops and ect. This article is focused on analyzing factors, which influence growth of tourism sector and tourism influence on economics. Also tourism trends what depend on social, demographic, economics, political and other factors are identified.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155812en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2015/paper/view/233en_US
dc.subjectturizmasen_US
dc.subjectišvykstamasis turizmasen_US
dc.subjecttarptautinis turizmasen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectoutbound tourismen_US
dc.subjectinternational tourismen_US
dc.titleŠiuolaikinio turizmo tendencijos ir plėtraen_US
dc.title.alternativeTourism sector development and trendsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2015-02-05
dcterms.references12en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 18-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record