Pramogų verslo modelių vertinimas
Abstract
Darbe nagrinėjami ir atrenkami pramogu verslo modeliu vertinimo teoriniai ir praktiniai aspektai, aprašomi pramogu verslo modeliu vertinimo tikslai ir metodika. Taip pat pristatoma pramogu verslo modeliu vertinimo parengimui reikalingu priemoniu visuma, tokiu kaip mokslinės literatūros analizė, ekspertinio interviu vertinimas, statistinė analizė, daugiakriteris vertinimas, grafinis modeliavimas ir specifinė analizė įmonės aplinkai tirti.
Darbo rezultatas yra autoriaus siūlomas pramogu verslo vertės modelis, kuris yra aktualus Lietuvos ir užsienio pramogu verslo sektoriuje veikiančioms įmonėms. Sprendimo dėka įmonės gali greitai ir efektyviai įvertinti bei pagerinti savo naudojamą modelį, nustatydami savo kuriamo produkto arba paslaugos vertę. Pritaikius autoriaus siūlomą „Vertės formulę“ išsiaiškinama, koks pramogu verslo modelis įmonei yra tinkamiausias, atpažįstami veiksniai ir ju elementai, kuriuos reikia tobulinti siekiant padidinti gaunamą naudą. Siūlomas įrankis pritaikomas praktiškai, parodoma siūlomo sprendimo nauda ir sudaroma prognozė, pagrįsta valdymo procesais ir įgyvendinimo sąnaudu skaičiavimais.