Show simple item record

dc.contributor.authorRačinskaja, Irena
dc.contributor.authorRamaškaitė, Greta
dc.date.accessioned2024-12-04T12:44:40Z
dc.date.available2024-12-04T12:44:40Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155943
dc.description.abstractProjekto efektyvumo vertinimas yra atliekamas visose projekto vykdymo fazėse per kriterijų, nusakančių projekto naudą vartotojui, apibrėžimą. Siekiant įvertinti iškeltos verslo idėjos plėtros perspektyvumą, patrauklumą ir efektyvumą, būtina detaliai išanalizuoti pasirinkto verslo sferas pagal nustatytus verslo projektavimo etapus. Projektas sudaromas unikaliam produktui ar paslaugai sukurti, kuriais siekiama tam tikrų užsibrėžtų tikslų. Labai svarbu žinoti ne tik tai, koks yra siekiamas tikslas, bet ir kaip prisitaikyti prie kintančių aplinkos sąlygų, kaip rasti galimus finansavimo šaltinius ir kaip organizuoti veiklas bei procesus, kad būtų pasiekti laukiami rezultatai. Tyrimo objektas – paslaugų verslo projekto vertinimo galimybė. Šio straipsnio tikslas – įvertinti nagrinėjamos paslaugas teikiančios įmonės veiklos efektyvumą, sudarant sąlygas plėsti verslą suformavus siekiamus rezultatus užtikrinantį projektą. Sprendžiami su tuo susiję uždaviniai: nagrinėjami teoriniai paslaugų ir verslo projektavimo aspektai, identifikuojami paslaugų verslą formuojantys elementai bei darantys įtaką išorinės aplinkos veiksniai, atliktas autoserviso paslaugų verslo vidinės aplinkos situacijos tyrimas. Straipsnyje taikyti šie tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, statistinių duomenų analizė, PEST analizė, apklausos metodas, ekspertinis vertinimas.en_US
dc.description.abstractAn assessment describes the project effectiveness in all execution phases which defines criterion pertaining to benefit of project for consumer. In order to evaluate the development of business idea prospect, attractiveness and effectiveness, it is necessary the detail analysis of the selected business spheres according to the established business design phase. The project is concluded to create for unique product or for service aimed to some set targets. It is important to know not only what is the purpose achieved but and how to adapt to changing environmental conditions, from where to find sources of fund and how to organize activities and processes that will be achieved expected results. The object of research is the possibility of services business project evaluation. The goal of this article is to assess the perspectives of service business, allowing the business development by forming the project which ensures necessary results. To achieve this goal, the following tasks have been implemented: the analysis of the theoretical aspects of business projects, are identified the elements which forms service Business and are influencing the external environment, the internal environmental situation is also analyzed. In this article the following methods of analysis are used: a systemic analysis of the scientific literature, the analysis of statistical data, PEST analysis, survey method, multicriteria (expert) evaluation.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155812en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2015/paper/view/232en_US
dc.subjectdaugiakriteris vertinimasen_US
dc.subjectpaslaugų verslasen_US
dc.subjectverslo projekto efektyvumasen_US
dc.subjectmulticriteria evaluationen_US
dc.subjectefficiency evaluationen_US
dc.subjectservice businessen_US
dc.subjectbusiness projecten_US
dc.titlePaslaugų verslo projekto efektyvumo vertinimasen_US
dc.title.alternativeEfficiency evaluation of the service business projecten_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeFinansų valdymasen_US
dcterms.issued2015-02-05
dcterms.references32en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 18-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record