Žinių vadybos ir žinių taikymo proceso vertinimas
Abstract
Šiandieninėje greitai besivystančioje visuomenėje žinios tampa net tik ekonominio augimo veiksniu bet ir konkurencinio pranašumo šaltiniu. Žinias galima priskirti prie pačių vertingiausių organizacijos išteklių. Straipsnyje pateikiama teorinė žinių sąvokos analizė. Taip pat atskleista žinių vadybos samprata, išskirtos žinių vadybos dedamosios, identifikuoti ir aptarti žinių vadybos procesai bei jų tarpusavio sąsajos. Supažindinama su žinių taikymo proceso problematika bei pateikiami pasiūlymai, kaip sumažinti darbuotojų psichologines problemas atsirandančias žinių taikymo procese. Today when society move so fast, knowledge is not only a factor of economic growth but also a
source of competitive advantage. Even knowledge can be attributed to the organization's most valuable resource.
In this work will be presented a theoretical analysis of the concept of knowledge. It is also widely analysis of
knowledge management, the knowledge management processes. Introducing the knowledge application process
problems and suggestions, how to reduce workers' psychological problems in terms of knowledge about the
application process.