Show simple item record

dc.contributor.authorDrejeris, Rolandas
dc.contributor.authorVestertė, Jurga
dc.date.accessioned2024-12-05T13:39:24Z
dc.date.available2024-12-05T13:39:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155984
dc.description.abstractŠiandien susiduriama su nemažai iššūkių, kuriant viešąsias paslaugas. Kokybiškai pasikeitusi visuomenė, technologinės inovacijos ir finansinis spaudimas verčia vyriausybes dirbti efektyviau, mažinti išlaidas, gerinti sprendimų priėmimo kokybę ir pateisinti didesnius šiuolaikinių piliečių ir verslo lūkesčius. Egzistuojant tokioms sąlygoms, labai svarbu ieškoti inovatyvių modelių ir metodų naujų paslaugų vystymui viešajame sektoriuje. Šiame straipsnyje apžvelgiama diskusija naujų paslaugų kūrimo klausimais bei nagrinėjamas naujas požiūris į viešųjų paslaugų kūrimą. Taip pat pasiūlomas naujų viešųjų paslaugų kūrimo proceso modelis bei pateikiami jame naudojamų paslaugos kūrimo etapų apibūdinimai.en_US
dc.description.abstractNowadays the public sector faces with a number of challenges in developing new public services. Qualitative change of societies, technological innovations and financial pressures force the governments to work more efficiently, reduce costs, improve the quality of decision making, and meet the higher expectations of modern citizens and business. Given these conditions, it is important to look for innovative models and methods when developing new services in the public sector. This paper provides an overview of the discussion of new service development issues, and explores a new approach to the development of public services. Also it proposes a process model for new public service development, and presents the major phases and activities what has to be taken in order to develop innovative and responsive to consumer needs public services.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155895en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2016/paper/view/401en_US
dc.subjectviešosios paslaugosen_US
dc.subjectpaslaugos inovacijaen_US
dc.subjectnaujos paslaugos kūrimasen_US
dc.subjectpaslaugos dizainasen_US
dc.subjectproceso modelisen_US
dc.subjectpublic servicesen_US
dc.subjectservice innovationen_US
dc.subjectnew service development (NSD)en_US
dc.subjectservice designen_US
dc.subjectprocess modelen_US
dc.titleNaujų viešųjų paslaugų kūrimo proceso modeliavimasen_US
dc.title.alternativeProcess model of new public service developmenten_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeDarni plėtraen_US
dcterms.issued2016-02-11
dcterms.references23en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 19-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Business in XXI Century: Proceedings of the 19th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094579233en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2016.012en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record