Show simple item record

dc.contributor.authorMičiūnaitė, Justė
dc.contributor.authorDavidavičienė, Vida
dc.date.accessioned2024-12-16T12:47:37Z
dc.date.available2024-12-16T12:47:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156098
dc.description.abstractDabartinė visuomenė yra visiškai priklausoma nuo naujausių technologijų. Sudėtinga skaitmeninė tikrovė lydi kiekviename žingsnyje ne tik atskirus individus, bet ir visą mus supančią aplinką – verslą, mediciną, mokslą ir kt. Šiame, nuolat atsinaujinančiame procese jau yra begalė, ir vis atsiranda naujų, informacijos gavimo, saugojimo ir platinimo būdų. Senosios, tradicinės medijos yra skaitmenizuojamos ir keičiamos naujomis, modernesnėmis, kad kuo lengviau ir greičiau galėtų įsilieti į naujųjų (elektroninių) medijų sferą. Taikant naująsias technologijas, viena iš verslo šakų – konferencijų turizmas, taip pat įtraukia vis daugiau elektroninių medijų. Straipsnyje apžvelgiamos naujosios elektroninės medijos, bei aptariamos elektroninių medijų ir konferencijų turizmo sąsajos.en_US
dc.description.abstractThe present society is dependent on the latest information and communication technologies. Complex digital reality accompanying every step of individuals, environment, and all fields of activities such as business, medicine, education and others. In this process, which is constantly changing, there are a lot of information acquisition, storage and distribution techniques. The old, traditional media are digitized and replaced with new, more modern media that make it easier and faster to integrate. Possibilities of use and implementation of such new electronic media in conference tourism sector in order to grow, to expand, to meet customers' needs and keep pace with the changing world are analyzed and presented in this article.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155979en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2017/paper/view/124en_US
dc.subjectelektroninės medijosen_US
dc.subjectnaujosios medijosen_US
dc.subjectmedijosen_US
dc.subjectturizmasen_US
dc.subjectkonferencijų turizmasen_US
dc.subjectverslo turizmasen_US
dc.subjectelectronic mediaen_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectconference tourismen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.titleElektroninės medijos konferencijų turizmo versleen_US
dc.title.alternativeElectronic media in conference tourism businessen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeVerslo technologijosen_US
dcterms.issued2017-02-09
dcterms.references37en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų katedra / Department of Business Technologiesen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Business in XXI Century: Proceedings of the 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094760204en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2017.027en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record