Elektroninės medijos konferencijų turizmo versle
Abstract
Dabartinė visuomenė yra visiškai priklausoma nuo naujausių technologijų. Sudėtinga skaitmeninė tikrovė lydi kiekviename žingsnyje ne tik atskirus individus, bet ir visą mus supančią aplinką – verslą, mediciną, mokslą ir kt. Šiame, nuolat atsinaujinančiame procese jau yra begalė, ir vis atsiranda naujų, informacijos gavimo, saugojimo ir platinimo būdų. Senosios, tradicinės medijos yra skaitmenizuojamos ir keičiamos naujomis, modernesnėmis, kad kuo lengviau ir greičiau galėtų įsilieti į naujųjų (elektroninių) medijų sferą. Taikant naująsias technologijas, viena iš verslo šakų – konferencijų turizmas, taip pat įtraukia vis daugiau elektroninių medijų. Straipsnyje apžvelgiamos naujosios elektroninės medijos, bei aptariamos elektroninių medijų ir konferencijų turizmo sąsajos. The present society is dependent on the latest information and communication technologies. Complex
digital reality accompanying every step of individuals, environment, and all fields of activities such as business,
medicine, education and others. In this process, which is constantly changing, there are a lot of information acquisition,
storage and distribution techniques. The old, traditional media are digitized and replaced with new, more
modern media that make it easier and faster to integrate. Possibilities of use and implementation of such new
electronic media in conference tourism sector in order to grow, to expand, to meet customers' needs and keep pace
with the changing world are analyzed and presented in this article.