• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 20-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2017) / 20th Conference "Business in XXI Century" (2017)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 20-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2017) / 20th Conference "Business in XXI Century" (2017)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Elektroninės medijos konferencijų turizmo versle

Thumbnail
View/Open
vvf.2017.027.pdf (313.0Kb)
Date
2017
Author
Mičiūnaitė, Justė
Davidavičienė, Vida
Metadata
Show full item record
Abstract
Dabartinė visuomenė yra visiškai priklausoma nuo naujausių technologijų. Sudėtinga skaitmeninė tikrovė lydi kiekviename žingsnyje ne tik atskirus individus, bet ir visą mus supančią aplinką – verslą, mediciną, mokslą ir kt. Šiame, nuolat atsinaujinančiame procese jau yra begalė, ir vis atsiranda naujų, informacijos gavimo, saugojimo ir platinimo būdų. Senosios, tradicinės medijos yra skaitmenizuojamos ir keičiamos naujomis, modernesnėmis, kad kuo lengviau ir greičiau galėtų įsilieti į naujųjų (elektroninių) medijų sferą. Taikant naująsias technologijas, viena iš verslo šakų – konferencijų turizmas, taip pat įtraukia vis daugiau elektroninių medijų. Straipsnyje apžvelgiamos naujosios elektroninės medijos, bei aptariamos elektroninių medijų ir konferencijų turizmo sąsajos.
 
The present society is dependent on the latest information and communication technologies. Complex digital reality accompanying every step of individuals, environment, and all fields of activities such as business, medicine, education and others. In this process, which is constantly changing, there are a lot of information acquisition, storage and distribution techniques. The old, traditional media are digitized and replaced with new, more modern media that make it easier and faster to integrate. Possibilities of use and implementation of such new electronic media in conference tourism sector in order to grow, to expand, to meet customers' needs and keep pace with the changing world are analyzed and presented in this article.
 
Issue date (year)
2017
Author
Mičiūnaitė, Justė
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156098
Collections
  • 20-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2017) / 20th Conference "Business in XXI Century" (2017) [28]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister