Komunikacijos ypatumai įmonių strateginio valdymo kontekste: teorinis aspektas
Abstract
Šiuolaikinių organizacijų sėkmę konkurencingoje rinkoje lemia daugelis veiksnių, iš kurių vidinė komunikacija, profesionalus jos valdymas ir tinkamas įmonės valdymo struktūros sudarymas ir parinkimas yra svarbiausių sėkmę lemiančių veiksnių sąraše. Efektyvi vidinė komunikacija yra vienas svarbiausių organizacijos sėkmingo funkcionavimo elementų, užtikrinančių sklandžią veiklą, kuriančių darnius darbuotojų ir vadovybės tarpusavio santykius bei darančių įtaką sprendimo priėmimo procesams. Tačiau augančioms įmonėms vidinė komunikacija kelia riziką. Įmonėms plečiantis, tampant vis didesnėms ir sudėtingesnėms, vidinė komunikacija tampa vis sudėtingesnė ir painesnė. Siekiant spręsti šią problemą šiuo straipsniu siekiama išanalizuoti vidinės komunikacijos ypatumus strateginio valdymo kontekste ir parengti teorinį vidinės komunikacijos valdymo modelį. Atliktas tyrimas grindžiamas mokslinės literatūros analize. The success of modern organizations in a competitive market is determined by many factors, from which internal communication, professional management and proper establishment and selection of the corporate governance structure are among the most important determinants of success. Effective internal communication is one of the most important elements of the successful functioning of the organization, which ensure smooth operation that creates a harmonious relationship between employees and management and influences decision-making processes. But for incoming businesses, internal communication poses a risk. As businesses expand and become increasingly sophisticated, internal communication becomes increasingly complex and confusing. To solve this problem, this article seeks to analyze the peculiarities of internal communication in the context of strategic management and to develop a theoretical model of internal communication management. The research carried out is based on the analysis of scientific literature.