Show simple item record

dc.contributor.authorPreidys, Domantas
dc.contributor.authorGudelis, Dangis
dc.date.accessioned2024-12-17T13:28:05Z
dc.date.available2024-12-17T13:28:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156136
dc.description.abstractŠis straipsnis skirtas išsiaiškinti nevyriausybinių organizacijų sėkmę ir veiklos efektyvumą nulemiančias marketingo priemones. Tiksliau, kokios teoriškai jos gali būti ir kaip turėtų elgtis organizacija, kad pritrauktų rėmėjų susidomėjimą ir paskatintų juos aukoti. Taip pat, patikrinti, kokios marketingo priemonės pasitelkiamos Lietuvoje ir kaip tai atkreipia visuomenės dėmesį. Būtent lėšos yra svarbiausias komponentas nevyriausybinėms organizacijoms, kad galėtų efektyviai veikti ir gerinti žmonių gyvenimo kokybę, nes iš valdžios nesulaukiama pakankamos paramos. Be literatūros analizės, buvo atliktas kelių nevyriausybinių organizacijų naudojamų marketingo priemonių palyginimas ir jų veiksmingumas – lėšų pritraukimo išraiška. Tad atsižvelgus į visuomenės elgseną ir nuomonę, minimos organizacijos gali atsižvelgti bei realybėje taikyti tik tuos metodus, kurie yra šiuo metu efektyviausi.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this article is to point out the marketing tools, which determine non-governmental organization’s success and activity’s efficiency. Specifically, what kind of marketing strategies are there and how should the organization operate to attract the attention of sponsors, so they would be stimulated to invest. Furthermore, article aims to find out what kind of marketing tools non-governmental organizations in Lithuania use and how they catching an attention of society. Funds are the most important component of non-governmental organizations, that allows them to work effectively and improve the quality of life of people, since non-governmental organizations cannot get enough support from the government. Apart from analysis of the literature, several non-governmental organizations and their marketing tools comparison was made. It allowed to see their efficiency by attracted funds in numbers. Therefore, the organizations studied could notice a behaviour and opinion of society, and apply only those methods, which are the most effective nowadays.en_US
dc.format.extent11 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156004en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2018/paper/view/231en_US
dc.subjectnevyriausybinės organizacijosen_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectvisuomenėen_US
dc.subjectrėmimasen_US
dc.subjecttarpusavio bendradarbiavimasen_US
dc.subjectšalies valdžiaen_US
dc.subjectnon-governmental organizationsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsocietyen_US
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectmutual collaborationen_US
dc.subjectcountry’s governmenten_US
dc.titleNevyriausybinių organizacijų marketingo priemonės pritraukiant rėmėjų lėšasen_US
dc.title.alternativeMarketing tools of non-governmental organizations for attracting sponsorshipsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeMarketingo teorijos ir aktualijosen_US
dcterms.issued2018-02-08
dcterms.references20en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 21-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Business in XXI Century: Proceedings of the 21st Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record