Browsing 24-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2021) / 24th Conference "Econimics and Management" (2021) by Department "Vadybos katedra / Department of Management"
Now showing items 1-20 of 22
-
Aviacijos sistemos darbuotojų poreikio tobulėti iššūkiai
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Aviacijos sektorius yra vienas iš sparčiausiai augančių. Nors dabartinis pramonės nuosmukis COVID-19 kontekste lėmė laikiną kvalifikuoto personalo perteklinę pasiūlą, ilgalaikis poreikis vis dar išlieka didelis. „Boeing“ ... -
Aviacijos verslo strategijų pasirinkimą lemiantys veiksniai
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Aviacijos versle taikomos verslo strategijos gali nulemti sėkmingą oro bendrovių veiklą, tad jų pasirinkimas yra išties svarbus. Straipsnyje aptariami veiksniai, kurie daro įtaką aviacijos sektoriui bei jame vyraujančių ... -
Baldų gamybos ir pardavimo lyderio nustatymas Utenos regione
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje nagrinėjama produkto samprata, įsiskverbimo į rinką modelių analizė, skaičiuojamas ekspertų kompetencijos koeficientas, kriterijų reikšmingumas bei nustatomas baldų gamybos ir pardavimo lyderis Utenos regione. ... -
Bankininkystės verslo procesų pokyčiai ir jų įtaka žmogiškųjų išteklių strateginiam valdymui
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Veiklos skaitmenizavimas bankų sektoriuje daro poveikį ne tik bankų klientų aptarnavimo pokyčiams, bet ir kelia iššūkius bankų sferoje dirbantiems žmogiškiesiems ištekliams. El. bankininkystė tapo įprasta bankų veiklos ... -
Gamybos įmonių procesų optimizavimas „Pramonė 4.0“ platformoje
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Nauji pasiekimai informacijos ir komunikacijos technologijų srityje (ICT) daro įtaką ir sparčiai augančiam pramonės sektoriui, atsiranda kvalifikuotų darbuotojų, laiko, darbinės jėgos trūkumas. Ši problema neužtikrina ... -
Gamybos sektoriaus organizacijų valdymo efektyvumo didinimas
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje analizuojama gamybos sektoriaus organizacijų valdymo efektyvumo didinimo problematika. Remiantis naujausiais Lietuvos ir užsienio autorių atliktais tyrimais, pristatoma valdymo efektyvumo didinimo reikšmė ... -
Informacinių technologijų poveikis logistikos sektoriaus įmonių žmogiškųjų išteklių valdymui
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje apžvelgiama žmogiškųjų išteklių valdymo samprata ir sistema. Nagrinėjami pagrindiniai logistikos veiklos ir žmogiškųjų išteklių valdymo procesai ir naudojamos informacinės technologijos šiems procesams valdyti. ... -
Lietuvos oro uostų valdymo sprendimai pandemijos metu
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Šiuo metu aviacijos sektorius yra labai stipriai veikiamas pasaulinės pandemijos. Šis veiksnys privertė imtis valdymo sprendimų, skirtų apsisaugoti nuo globalaus poveikio arba sumažinti jį. Vienas svarbiausių ir labiausiai ... -
Mažmeninės prekybos įmonių prekės ženklo marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumas socialinėse medijose: APB „Apranga“ atvejis
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Šiais laikais, kai konkurencija rinkoje yra labai arši nebepakanka pateikti rinkai kokybišką prekę ar paslaugą – ne mažiau svarbu yra tinkamai bendrauti su esamais ir potencialiais vartotojais. Net ir geriausias produktas ... -
Organizacijų marketingo valdymo modelis nenumatytų atvejų kontekste
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje nagrinėjamas organizacijų marketingo valdymo modelis nenumatytų atvejų kontekste. Šiuolaikiniame nuolat besikeičiančiame pasaulyje, spartėjant globalizacijos procesams marketingo valdymo ypatumai vis kinta. ... -
Oro linijų bendrovių veiklos tęstinumo iššūkiai COVID-19 pandemijos kontekste
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje aptariami oro linijų bendrovių veiklos tęstinumo iššūkiai, kuriuos sukėlė pasaulinė koronaviruso (COVID-19) pandemija. Pirmoje straipsnio dalyje analizuojami pandemijos sukelti iššūkiai didžiausioms pagal ... -
Paslaugų pardavimo marketingo kanalų tobulinimas keičiantis vartotojų elgsenai
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Mokslinio straipsnio problemą apibrėžia kintanti vartotojų kaip paslaugos pirkėjų elgsena ir jos įtaka paslaugas teikiančių įmonių marketingo paskirstymo kanalų tobulinimui, siekiant didinti paslaugų pardavimo apimtis ir ... -
Paslaugų verslo pokyčių valdymo darnaus vadovavimo principais modelis
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Šiuolaikinis verslas, ypač paslaugų sektorius, dažnai susiduria su pokyčiais ir jų valdymo klausimais. Straipsnyje analizuojama pokyčių valdymo, taikant darnaus vadovavimo principus, problematika paslaugų versle. Remiantis ... -
Rising company’s efficiency through using customer’s data analytic tools: a case study of using churn analysis to predict student’s dropout
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)To increase the efficiency of higher education institutions (HEI), the student centered education plan is introduced. The management of higher education institutions is inextricably linked to the rise and fall of the ... -
Socialiai atsakingo marketingo strategijos formavimas
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje, remiantis moksliniais tyrimais bei praktinių pavyzdžių analize, nagrinėjama socialiai atsakingo marketingo strategijos reikšmė, svarba ir jos formavimo procesas pelno siekiančių mažmeninės drabužių prekybos ... -
Socialiai atsakingo verslo praktikos mažose ir vidutinėse įmonėse
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Socialiai atsakingo verslo iniciatyvų dažniau imasi didelės įmonės nei mažos ir vidutinės. Įmonių socialinės atsakomybės progresas Lietuvoje vyksta lėtai, ypač mažų ir vidutinių įmonių lygmeniu. Mokslinėje literatūroje ... -
Strateginio valdymo sprendimų žaliųjų organizacijų plėtrai identifikavimas, didinant žaliąjį tapatumą nematerialiųjų organizacijos išteklių kontekste
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Pastaraisiais dešimtmečiais didėjant pasaulio visuomenės susirūpinimui dėl visuotinio atšilimo, taršos mažinimo ir darnaus vystymosi tikslų siekio, šiuolaikinės organizacijos yra tiesiogiai veikiamos šių pasaulio visuomenės ... -
Švietimo organizacijų teikiamų paslaugų kokybės vertinimas
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje analizuojama švietimo organizacijų teikiamų paslaugų kokybė. Dėmesys skiriamas paslaugų kokybės valdymo teorijai, kuri sudaro prielaidas pagrįsti švietimo paslaugas kaip procesą, analizuoti jo etapus, turinį ... -
Vartotojų įsitraukimas socialinio tinklo veiklos tęstinumui užtikrinti
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Statistiniais duomenimis (2021), šiuo metu pasaulyje yra 4,66 mlrd. interneto vartotojų, iš kurių net 4,2 mlrd. yra aktyvūs socialinių tinklų vartotojai. Šiandien jie sudaro 53 proc. viso pasaulio populiacijos. Toks stiprus ... -
Vienetinės gamybos valdymo efektyvumo vertinimas: teoriniai aspektai
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis užsakovai tampa vis reiklesni vienetinei gamybai. Vienetinės gamybos valdymo tema nėra plačiai plėtojama ir tiriama. Šio straipsnio tikslas – apžvelgti ir identifikuoti vienetinės gamybos ...