• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 22-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Econimics and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 22-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Econimics and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The assessment of indicators for a sustainable e-business growth in foreign market

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
vvf.2019.013.pdf (633.3Kb)
Data
2019
Autorius
Stakvilevičiūtė, Dalia
Sabaitytė, Jolanta
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Electronic business is a rapidly growing form of business in recent years. There are many studies conducted exploring various business models. However, there is a lack of research how using the electronic business can help to achieve the sustainable growth in foreign markets and what indicators may help to rank the potential foreign markets. The purpose of the research is to assess e-business model for a sustainable growth based on weighted business model component evaluations. The indicators of electronic business model development to foreign market are investigated and compared using TOPSIS and SAW methods. The most important factors for development in foreign markets are determined. The research methods used: scientific literature comparison, qualitative content analysis, statistical data analysis, and analytical decision-making method. The indicator evaluation model is proposed in order to encourage sustainable growth in foreign markets.
Paskelbimo data (metai)
2019
Autorius
Stakvilevičiūtė, Dalia
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156187
Kolekcijos
  • 22-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Econimics and Management" (2019) [51]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis