Show simple item record

dc.contributor.authorŽukauskas, Andrius
dc.contributor.authorBurinskienė, Aurelija
dc.date.accessioned2025-01-02T11:29:25Z
dc.date.available2025-01-02T11:29:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156189
dc.description.abstractTransporto ir logistikos sektoriuje kasdien pastebimas naujų telemetrijos sistemų tiekėjų didėjimas, kuris tęsiasi 4-5 metus ir tai statistiškai matoma vienos iš didžiausių kas dvejus metus vykstančių transporto ir logistikos parodų IAA įrašuose. Akivaizdus telemetrijos sistemų gamintojų ir paslaugų tiekėjų augimas, kuris nuo 2016 metais vykusios parodos, kurios metu nepriklausoma žurnalistų komanda renka geriausias telemetrijos sistemas skirtingose transporto kategorijose, dalyvių skaičius išaugo daugiau nei dvigubai, tuo tarpu visame pasaulyje naujų telemetrijos sistemas tiekiančių įmonių skaičius per metus išaugo iki daugiau nei 300. Konkurencingumo augimas daro įtaką ir funkcijų tobulėjimui, kurios vartotojams suteikia naujų galimybių efektyvinti savo verslą ar gauti komfortišką gyvenimą užtikrinančias paslaugas. Skaitmeninė transporto priemonių generuojama informacija, kuri susisteminta pateikiama galutiniam vairuotojui pamažu tampa šios verslo srities ateitimi. Remiantis literatūros analizės metodologija šiame straipsnyje bandyta rasti atsakymą į klausimą - ar už šios sistemos nesislepia kur kas didesnės galimybės tolimesniam verslo modeliui paremtu platformomis, kurias sėkmingai išnaudojo tokios pasauliniu mastu pripažintos kompanijos kaip Netflix ar Airbnb? Atlikta mokslinių straipsnių analizė įrodė, kad sąsaja tarp telemetrijos sistemų ir platformų verslo modelio daugiau nei tikėtina, todėl tai yra aktuali šių dienų tema.en_US
dc.description.abstractTransport and logistics business sector is flooded with new providers of telematics systems and this tendency keeps increasing for last 4-5 years. It is seen in the records of one of the biggest automotive show named IAA which is organized and help every two years. From 2016 years the increasement of telematics systems which were nominated for different categories for awards of telematics systems increased in numbers two times. Globally the number of telematics providers already passed 300 companies. Competitivenes in telematics providers is a benefit for the customers because systems functionality is increasing which enagles the users to have better efficiency in their daily business or get additional comfort guaranteeing services. Digital information generated by different types of vehicles which is systematized and provided for end user slowly becomes more a regularity than exception in transport and logistics business. According to literature analysis in this article the authors tried to find an answer to question - isn't something bigger hiding underneath telematics systems, such as business model platform, which was one of the most important success tools for companies in other business sectors such as Netflix or Airbnb? Literature research proved that platform business model is more than likely to be successful in transport and logistics which is based on telematics provided data this is the reason why this topic is relevant today.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156066en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2019/paper/view/423en_US
dc.subjecttransportasen_US
dc.subjecttelemetrijaen_US
dc.subjecttelematikaen_US
dc.subjectinformacinės platformosen_US
dc.subjectverslasen_US
dc.subjectinformacijaen_US
dc.subjecttransporten_US
dc.subjecttelemetryen_US
dc.subjecttelematicsen_US
dc.subjectinformation platformsen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.titleTecnhninių įrenginių, telemetrijos sistemų ir platformos verslo modelio sąsaja transporto ir logistikos sektoriujeen_US
dc.title.alternativeTechnical equipment, telemetry systems and platform business model interface in the transport and logistics sectoren_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2019-02-14
dcterms.references15en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record