• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 22-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Econimics and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 22-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Econimics and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Modeling the market for export of cosmetic products

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
vvf.2019.017.pdf (867.4Kb)
Data
2019
Autorius
Buinauskaitė, Beata
Jakubavičius, Artūras
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Selection of export market is a key step for a company which is seeking to expand its business globally. Engaging in international exporting presents a thoughtful challenge to many companies because it is not only expensive to enter but it is also very competitive. Due to this fact, company should carefully select the market in which export activity will be made. Different criteria and methods are used in order to choose the most attractive and valuable market. After determination of the most important criteria in the selection process of export market and applying different methods, the most attractive market can be identified. The aim of this article is to test modeling of the export market for cosmetic products based on performed analysis and selection method. Analysis of scientific literature, statistical analysis and TOPSIS method are used.
Paskelbimo data (metai)
2019
Autorius
Buinauskaitė, Beata
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156192
Kolekcijos
  • 22-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Econimics and Management" (2019) [51]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis