Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorBrusokaitė, Greta
dc.contributor.authorJesevičiūtė-Ufartienė, Laima
dc.date.accessioned2025-01-06T11:50:56Z
dc.date.available2025-01-06T11:50:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2029-7092en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156239
dc.description.abstractOrganizacijos tobulinimas ir jos prisitaikymas prie kintančių sąlygų konkurencingoje aplinkoje priklauso nuo darbuotojų galimybių laisvai pateikti savo žinias, norus, pasiūlymus ir iniciatyvas apie organizacijos pokyčius ir plėtrą. Jeigu darbuotojai neturi šių galimybių ar jaučiasi nepatogiai savo darbinėje aplinkoje, kyla grėsmė atsirasti organizacinei tylai. Šis reiškinys kuria neigiama pasekmes individualiai darbuotojui, tiek ir pačiai organizacijai bei jos teikiamų paslaugų kokybei, o tai, ypač, svarbu švietimo sektoriui, kadangi šias paslaugas gauna kiekvienas šalies pilietis. Tad šio straipsnio tikslas, remiantis moksliniais šaltiniais, jų analize bei empiriniu tyrimu, ištirti organizacinės tylos veiksnių pasireiškimą ugdymo įstaigose. Tyrimui pasirinkta trys ugdymo įstaigos (X1, X2, X3 – įstaigos norėjo išlikti konfidencialios), kuriose buvo atlikta apklausa. Empirinio tyrimo duomenų analizei buvo taikytas daugiakriterinis TOPSIS metodas. Jis leido pastebėti, kad organizacinės tylos veiksnių raiška trijose ugdymo įstaigose yra skirtinga. Kadangi raiška kiekvienoje mokykloje skiriasi, galime daryti prielaidą, kad norint ištirti organizacinės tylos priežastis ir pasekmes reikia, kur kas platesnių tyrimų atskirai kiekvienai ugdymo įstaigai.en_US
dc.description.abstractImproving an organization and adapting to changing conditions in a competitive environment depends on the ability of employees to freely express their knowledge, desires, suggestions and initiatives about change and development within the organization. If employees do not have these opportunities or feel uncomfortable in their work environment, organizational silence can occur. This phenomenon has negative consequences for the individual and for the quality of the services which organizations provide. The quality of services is particularly important for the education sector, because these services are provided to every citizen of the country. Therefore, the purpose of this article is to investigate the occurrence of factors of organizational silence in educational institutions based on scientific sources, their analysis and empirical research. The survey was conducted in three educational institutions (X1, X2, X3 – institutions wished to remain confidential). Multi-criteria TOPSIS method was used for data analysis of empirical research. There was found that the factors of organizational silence are different in the three educational institutions. For this reason, we can assume that much wider research is needed for each educational institution to investigate the causes and effects of organizational silence.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156166en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2020/paper/view/567en_US
dc.subjectorganizacinė tylaen_US
dc.subjectorganizacinė kultūraen_US
dc.subjectkomunikacijaen_US
dc.subjectugdymo įstaigosen_US
dc.subjectveiksnių raiškaen_US
dc.subjectorganizational silenceen_US
dc.subjectorganizational cultureen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjecteducational institutionsen_US
dc.subjectfactor expressionen_US
dc.titleOrganizacinės tylos veiksnių raiška ugdymo įstaigoseen_US
dc.title.alternativeThe expression of organizational silence factors in educational institutionsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeActualities of organizational development managementen_US
dcterms.issued2020-02-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references28en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762239en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2020.vvf.2020.003en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence