Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorLeišytė, Vilmantė
dc.contributor.authorPeleckienė, Valentina
dc.date.accessioned2025-01-06T11:54:01Z
dc.date.available2025-01-06T11:54:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156242
dc.description.abstractStraipsnyje siekiama ištirti, kaip galima pasiekti ir išlaikyti vartotojų lojalumą grožio ir sveikatos prekėms per socialinių tinklų prizmę. Nors yra nemažai tyrimų apie vartotojų lojalumą, tačiau tyrimų kiekis vertinant vartotojų lojalumą per socialinių tinklų erdvę yra labai ribotas. Ištirtoje literatūroje aptariama, kad vien klientų pirkimas nėra geriausias ilgalaikės sėkmės būdas, taip pat svarbu sukurti vertę vartotojams. Šiame tyrime pateikiami vartotojų lojalumo santykiai su įmone per socialinių tinklų erdvę, nagrinėjamas vartotojų elgesys ir prekės ženklo naudojimosi internete priežastys. Tyrimui naudojami ekspertinio vertinimo ir TOPSIS metodai. Tyrimų rezultatais aktyvus įmonės sekimas socialiniuose tinkluose stimuliuoja vartotojų lojalumą, pasitikėjimą ir pajamų apyvartą. Tyrime yra neišvengiami apribojimai. Apibendrinti rezultatai ateityje gali tapti nesvarbūs dėl technologijos pokyčių. Atsižvelgiant į tai, kad socialinių tinklų svetainės yra naujas reiškinys, galimi tolesni tyrimai.en_US
dc.description.abstractThe paper aims to explore how consumer loyalty to beauty and health products can be achieved and maintained through the prism of social networks. Although there is a lot of research on consumer loyalty however, the amount of research measuring consumer’s loyalty through the social networking space is very limited. The studied literature discusses that customer buying alone is not the best way to long-term success, it is also important to create value for consumers. This study presents the relationship between consumer loyalty to the company through the social networking space, and examines consumer behavior and the reasons for branding on the Internet. Peer review and TOPSIS methods were used for research. Active follow-up of the company research results on social networks stimulates consumer loyalty, trust, and revenue turnover. There are inevitable limitations to the study. Aggregated results may become irrelevant in the future due to changes in technology. Given that social networking sites are a new phenomenon, further research is possible.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156166en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2020/paper/view/610en_US
dc.subjectvartotojų lojalumasen_US
dc.subjectgrožio ir sveikatos prekėsen_US
dc.subjectprekės ženklasen_US
dc.subjectsocialiniai tinklaien_US
dc.subjectTOPSISen_US
dc.subjectekspertinis vertinimo metodasen_US
dc.subjectconsumer loyaltyen_US
dc.subjectbeauty and health productsen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectTOPSISen_US
dc.subjectexpert evaluation methoden_US
dc.titleGrožio ir sveikatos prekių vartotojų lojalumo vertinimas socialinių tinklų erdvėjeen_US
dc.title.alternativeAssessment of the loyalty of beauty and health consumer in the social spaceen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeActualities of organizational development managementen_US
dcterms.issued2020-02-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references23en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762239en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2020.007en_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence