Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorRudokaitė, Sandra
dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.date.accessioned2025-01-06T12:02:30Z
dc.date.available2025-01-06T12:02:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156245
dc.description.abstractInterneto technologijų plėtra, augantis socialinių tinklų naudojimas visame pasaulyje keičia žmonių komunikacijos ir dalijimosi informacija įpročius. Atsiradus socialinių tinklų svetainėms, verslai visame pasaulyje ėmė naudotis šiuo nauju komunikacijos kanalu. Marketingo komunikacijos svarba šiuo metu yra nenuginčijama, ypač tiems verslams, kurių sėkmę rinkoje lemia vartotojų atsiliepimai, pokalbiai, nuorodos. Tokiai rinkai neabejotinai priskiriamos oro linijų bendrovės. Nuolat augantis socialinių tinklų naudojimas marketingo komunikacijai lėmė mokslininkų susidomėjimo šiuo tyrimo objektu didėjimą. Vis daugiau mokslinių tyrimų orientuota į socialinius tinklus, tačiau palyginti nedidelė dalis jų skirta oro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose nagrinėjimui. Šiame straipsnyje pristatomi 20 didžiausių Europos oro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose rezultatai. Atliktos marketingo komunikacijos turinio analizės rezultatai parodė, kad oro linijų bendrovės aktyviai naudojasi įvairiomis socialinių tinklų platformomis. Nustačius, kad daugiausiai sekėjų oro linijų bendrovės turi populiariausiuose socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, Twitter), išryškintas poreikis stiprinti marketingo komunikaciją ir kituose, mažiau populiariuose, tačiau su oro linijų bendrovių specifika derančiuose socialiniuose tinkluose.en_US
dc.description.abstractDevelopment of internet technology and the increasing use of social networks around the world have changed the ways people communicate and exchange information. With the advent of social networking sites, businesses around the world began to use this new communication channel. The importance of marketing communication is now undeniable, especially for those businesses whose market success is driven by consumer feedback, conversations, links. Undoubtedly airlines companies are assigned for this market. Constantly growing use of social networks for marketing communication led to a growing interest of researchers in this subject. More and more research are oriented towards social networks, however a relatively small proportion of them analyse airline marketing communications on social networks. This article presents the results of marketing communications on social networks for the 20 largest European airlines companies. The results of the marketing communication content analysis showed that airlines are actively using various social networking platforms. After finding that airlines have the most followers on the most popular social networks ((Facebook, Instagram, Twitter), highlighted the need to strengthen marketing communication and in others, less popular, but airline specifics compliant social networks.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156166en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2020/paper/view/557en_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectkomunikacijaen_US
dc.subjectmarketingo komunikacijaen_US
dc.subjectpardavimaien_US
dc.subjectsocialiniai tinklaien_US
dc.subjectoro linijų bendrovėsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectairlines companiesen_US
dc.titleOro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimasen_US
dc.title.alternativeEvaluation of airlines‘ companies marketing communications in social mediaen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeActualities of organizational development managementen_US
dcterms.issued2020-02-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references29en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762239en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2020.010en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence