Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorVaičiulionytė, Marija
dc.contributor.authorPetraškevičius, Vladislavas
dc.date.accessioned2025-01-06T12:03:52Z
dc.date.available2025-01-06T12:03:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156247
dc.description.abstractAviation industry showing significant growth around the World. Different specialization companies making partnerships with each other to make aviation imperia even bigger and more stable. The relation between companies provides not only growth but also stagnation of operations. Nowadays Boeing 737-MAX crashes prove that affected major companies were forced to stop operations, due to lack of aircraft. For that reason, ACMI (Aircraft, crew, maintenance, and insurance) companies provided the full capacity to maintain flight operations. From this perspective, ACMI companies living a golden age. These companies’ services are booked by major airlines for many months in front, due to unforeseen aircraft type grounding issues. The situation in almost every industry varies between ups and downs by forcing companies to analyze the future strategy development plan. Based on AHP (Analytic Hierarchy Process) and TOPSIS method, it is preferable to buy neither to lease an ACMI services from a longer period perspective. New aircraft are less cheap regarding maintenance schedules, fuel consumption and after full repayment, it becomes airline property. The purpose of the article is to asses ACMI company strategy development to stay in the aviation business after major airlines re-establish their full operations. The leasing company can not be a direct competitor to airlines, therefore it needs to develop specific services, which can attract customers. ACMI company can provide services as fast as possible in unexpected or emergency situations. Moreover giving the flexibility of leasing and providing extra services, makes the company be attractive and unique.en_US
dc.description.abstractAviacijos pramonės augimas stebimas visame pasaulyje. Įvairios kompanijos plėtoja partnerystes, kad aviacijos sektorius taptų dar didesnis ir stabilesnis. Tokie ryšiai tarp kompanijų lemia ne tik augimą, bet ir veiklos sąstingį. Šiandien „Boeing 737-MAX“ avarijos įrodo, kad nukentėjusios didžiosios įmonės buvo priverstos nutraukti veiklą dėl orlaivių trūkumo. Dėl šios priežasties “ACMI” (liet. orlaivių, įgulos, techninės priežiūros ir draudimo) bendrovės suteikia visas galimybes palaikyti oro skrydžių veiklas. Laikoma, kad “ACMI” įmonės išgyvena aukso amžių. Dėl nenumatytų orlaivio tipo antžeminių problemų didelės oro linijų kompanijos užsako šių bendrovių paslaugas daugeliui mėnesių į priekį. Kiekvienos pramonės šakos situacija yra skirtinga ir nevisada skatina įmones analizuoti strateginės plėtros planus. Taikant AHP (angl. Analytic Hierarchy Process) ir TOPSIS metodus, nustatyta, jog “ACMI” paslaugas ilgesniu laikotarpiu verta pirkti, o ne nuomoti lizingu. Nauji orlaiviai yra gerokai pigesni, atsižvelgiant į techninės priežiūros grafikus, degalų sąnaudas, o visiškai išpirkti, jie tampa avialinijų kompanijų nuosavybe. Straipsnio tikslas – įvertinti “ACMI” kompanijų strategijos plėtojimą, siekiant išlikti aviacijos versle, pagrindinėms oro linijų bendrovėms vėl pradėjus savo veiklą.en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156166en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2020/paper/view/689en_US
dc.subjectaviationen_US
dc.subjectACMI (Aircaft, crew, maintenance, insurance)en_US
dc.subjectbuyen_US
dc.subjectleaseen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectairlineen_US
dc.subjectaircraften_US
dc.subjectaviacijaen_US
dc.subjectACMI (lėktuvas, įgula, techninė priežiūra, draudimas)en_US
dc.subjectpirkimasen_US
dc.subjectnuomaen_US
dc.subjectstrategijaen_US
dc.subjectoro linijaen_US
dc.subjectorlaivisen_US
dc.titleDevelopment of strategic plan for ACMI companies in aviation industryen_US
dc.title.alternativeStrateginio plano kūrimas “ACMI” įmonėms aviacijos pramonėjeen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeActualities of organizational development managementen_US
dcterms.issued2020-02-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references28en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentEkonomikos inžinerijos katedra / Department of Economics Engineeringen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762239en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2020.012en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence