Vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumo vertinimas Pabaltijos šalių rinkoje
Abstract
Konkurencingoje aplinkoje, kai vaikų maisto rinka auga, daugėja įvairių prekių ženklų, kurie nuolat konkuruoja tarpusavyje dėl pirkėjų dėmesio. Prekės ženklų atstovai stengiasi padidinti jų žinomumą siekdami konkurencinio pranašumo. Vaikų maisto prekių ženklams taikomi įvairūs marketingo komunikacijos kanalai, siekiant pasiekti ir perduoti žinutę potencialiems ir esamiems vartotojams. Šio straipsnio tikslas yra nustatyti, kurie marketingo komunikacijos kanalai yra efektyviausi vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumui didinti tarp Pabaltijo šalių. Analizuojant literatūrą apibrėžti Kenneth E. Clow ir Donald Baack (2018) integruoto marketingo komunikacijos kanalai: tradiciniai, skaitmeninės erdvės, socialinės medijos ir alternatyvūs. Atlikto Pabaltijo rinkoje tyrimai atskleidė, kad efektyviausi marketingo komunikacijos kanalai yra „Akcijos prekybos vietose“, „Žaidimai ir konkursai pardavimo vietose“ bei „Blog‘eriai ir influenceriai“ vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumui didinti. Juos efektyviausiai panaudojo įmonės Lietuvoje, po jų seka Latvijos, o trečioje vietoje lieko įmonės Estijoje. In today's competitive environment with the growing market of children food, brands are constantly competing with each other for customer attention and efforts to increase their awareness. For these reasons, brands of children food use marketing communication channels, so it is important to research their effectiveness and influence on raising awareness in the Panbaltic market. Kenneth E. Clow and Donald Baack‘s (2018) integrated marketing communication channels defined in literature analysis: traditional channels, digital media, social media and alternative channels. After analyzing them, the research of the „SEMPER“ brand of children's food was conducted. During the research, experts were interviewed to rank the marketing channels in terms of effectiveness. According to an expert research and data about marketing communication channels in the Panbaltic market used in 2019 obtained from the children's food brand „SEMPER“, a research was conducted which country from Lithuania, Latvia and Estonia used marketing channels most effectively.
Issue date (year)
2020Author
Vaičiuvienė, AinaThe following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketing portfolio as a media for marketing assets interaction to optimize marketing efficiency measured with adequate metric
Rutkauskas, Aleksandras Vytautas; Lapinskaitė, Indrė; Stasytytė, Viktorija; Uturytė, Laura; Michnevič, Edvard (The 15th World Multi-conference on Systemics, Cybernetics and Informatics: WMSCI 2011. 19-22 July 2011. Orlando, Florida, USA : proceedings: vol. 1, 2011)A whole set of problems rises as Marketing portfolio stratum (cluster) forms: measuring the impact of marketing on business development, identifying the assets of marketing portfolio, structuring the interaction of marketing ... -
Marketing theory: experience marketing and experiential marketing
Same, Siiri; Larimo, Jorma (7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”, 2012)Despite the fact that experiences are regarded as key concepts in marketing today, there are dif-ferent views and interpretations about the content of terms. The main objective of this article is to analyse the concepts ... -
Marketing concept in today market econimics
Tolvaiša, Karolis (Ketvirtosios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos "Lietuva be mokslo - Lietuva be ateities", įvykusios Vilniuje 2002 m. balandžio mėn. 11-12 d., medžiaga : mechanika, medžiagų inžinerija, pramonės inžinerija ir vadyba, 2002)