Vartotojų prisijungimo prie didžiausių Europos oro linijų bendrovių lojalumo programų sąlygos
View/ Open
Date
2020Author
Vilkaitė-Vaitonė, Neringa
Šalkauskis, Vytenis
Metadata
Show full item recordAbstract
Straipsnyje nagrinėjamas lojalumo programų klausimas aviacijos sektoriuje. Pateikiama bendra lojalumo programos samprata, apžvelgiami įvairūs jų tipai, nagrinėjamos prisijungimo prie lojalumo programų sąlygos. Naudojama mokslinės literatūros, lyginamoji analizė. Užsibrėžiamas tyrimo tikslas – išnagrinėti situaciją didžiausiose Europos oro linijų bendrovėse vartotojų lojalumo programų klausimu. Dėmesys skiriamas šių programų paplitimui, tipui bei prisijungimo sąlygoms minėtose oro linijų bendrovėse. Naudojama turinio analizė. Tyrimo rezultatai atskleidė, jog beveik visos didžiausios Europos oro linijų bendrovės naudoja lojalumo programas, iš kurių didžioji dalis yra hierarchinio tipo, o pagrindinės dominuojančios sąlygos prisijungimui – vartotojo amžius (minimalus amžius – 2 metai, kai atsakomybę už vaiką prisiima tėvai) ir statusas (leidžiama prisijungti tik fiziniams asmenims). Dalis oro linijų bendrovių prisijungimui prie lojalumo programų taiko ir teritorinius, finansinius ar kitokio pobūdžio apribojimus. Tai leidžia daryti išvadą, kad bendrovės atsakingai žvelgia į vartotojus ir įvertina jų polinkį išlikti lojaliais ilgesnį laikotarpį. The article is aimed to analyse the customer loyalty programs in airline industry. General definition of loyalty programs is given, diverse program types and the terms and conditions to enroll in them are reviewed. Used methods: scientific literature analysis and comparative analysis. The main goal is stated – to analyse the situation regarding customer loyalty programs in the largest European airlines. The main scope of this paper is aimed towards the largest European airlines loyalty programs distribution, their types and the conditions to enroll in them. Used method – content analysis. The research revealed that almost every airline in the list offers some kind of loyalty program, of which majority are hierarchical type. Research also revealed that the leading terms and conditions to enroll in the loyalty programs are member age limitation and their status (only natural people are allowed to join the programs). This brings to a conclusion that airlines treat customers responsibly and estimate their tendency to remain loyal for longer periods while reaching higher program levels.
Issue date (year)
2020Author
Vilkaitė-Vaitonė, NeringaThe following license files are associated with this item: