Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.contributor.authorŠalkauskis, Vytenis
dc.date.accessioned2025-01-06T12:08:32Z
dc.date.available2025-01-06T12:08:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156249
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamas lojalumo programų klausimas aviacijos sektoriuje. Pateikiama bendra lojalumo programos samprata, apžvelgiami įvairūs jų tipai, nagrinėjamos prisijungimo prie lojalumo programų sąlygos. Naudojama mokslinės literatūros, lyginamoji analizė. Užsibrėžiamas tyrimo tikslas – išnagrinėti situaciją didžiausiose Europos oro linijų bendrovėse vartotojų lojalumo programų klausimu. Dėmesys skiriamas šių programų paplitimui, tipui bei prisijungimo sąlygoms minėtose oro linijų bendrovėse. Naudojama turinio analizė. Tyrimo rezultatai atskleidė, jog beveik visos didžiausios Europos oro linijų bendrovės naudoja lojalumo programas, iš kurių didžioji dalis yra hierarchinio tipo, o pagrindinės dominuojančios sąlygos prisijungimui – vartotojo amžius (minimalus amžius – 2 metai, kai atsakomybę už vaiką prisiima tėvai) ir statusas (leidžiama prisijungti tik fiziniams asmenims). Dalis oro linijų bendrovių prisijungimui prie lojalumo programų taiko ir teritorinius, finansinius ar kitokio pobūdžio apribojimus. Tai leidžia daryti išvadą, kad bendrovės atsakingai žvelgia į vartotojus ir įvertina jų polinkį išlikti lojaliais ilgesnį laikotarpį.en_US
dc.description.abstractThe article is aimed to analyse the customer loyalty programs in airline industry. General definition of loyalty programs is given, diverse program types and the terms and conditions to enroll in them are reviewed. Used methods: scientific literature analysis and comparative analysis. The main goal is stated – to analyse the situation regarding customer loyalty programs in the largest European airlines. The main scope of this paper is aimed towards the largest European airlines loyalty programs distribution, their types and the conditions to enroll in them. Used method – content analysis. The research revealed that almost every airline in the list offers some kind of loyalty program, of which majority are hierarchical type. Research also revealed that the leading terms and conditions to enroll in the loyalty programs are member age limitation and their status (only natural people are allowed to join the programs). This brings to a conclusion that airlines treat customers responsibly and estimate their tendency to remain loyal for longer periods while reaching higher program levels.en_US
dc.format.extent11 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156166en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2020/paper/view/607en_US
dc.subjectlojalumo programosen_US
dc.subjectprisijungimo prie programų sąlygosen_US
dc.subjectdidžiausios Europos oro linijų bendrovėsen_US
dc.subjectlojalumo programų vartotojaien_US
dc.subjectaviacijos sektoriusen_US
dc.subjectlojalumo programų tipaien_US
dc.subjectloyalty programsen_US
dc.subjectterms and conditions to enroll in the programen_US
dc.subjectlargest European airlinesen_US
dc.subjectloyalty programs customersen_US
dc.subjectaviation industryen_US
dc.subjecttypes of loyalty programsen_US
dc.titleVartotojų prisijungimo prie didžiausių Europos oro linijų bendrovių lojalumo programų sąlygosen_US
dc.title.alternativeCustomers enrollment in loyalty programs of the largest European airlines terms and conditionsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeActualities of organizational development managementen_US
dcterms.issued2020-02-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references60en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762239en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2020.014en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence