Kritiniai elektroninės komercijos projektų sėkmės veiksniai
Abstract
Interneto vartotojų skaičius visame pasaulyje sparčiai auga. Per pastaruosius 19 metų šis skaičius išaugo nuo 360 983 512 iki 4 536 248 808 vartotojų, kas rodo ypatingai spartų augimą. Elektroninė komercija tampa potencialia sritimi verslo vystymui bei sukuria didelę pridėtinę vertę pasaulinei ekonomikai. Didėjanti pasiūla vartotojui sukuria terpę būti išrankiam. Tokiu būdu didėja konkurencija tarp elektroninės komercijos platformų ir tampa sunkiau išlikti sėkmingais. Šio straipsnio tikslas – identifikavus veiksnius, lemiančius elektroninės komercijos projektų sėkmę, sukurti koncepcinį elektroninės komercijos sėkmės modelį. Veiksnių identifikavimui buvo atlikta mokslinės literatūros analizė. Įvertinus egzistuojančius sėkmės veiksnius ir sėkmės modelius buvo nustatyti trūkumai ir suformuotas e.komercijos sėkmės modelis, kuris įtraukia kartų skirtumą kaip faktorių, kuris nulemia vartotojo pasirinkimą. The number of Internet users worldwide is growing rapidly. Over the past 19 years, this number has grown from 360,983,512 to 4,536,248,808 users, showing extremely rapid growth. E-commerce is becoming a potential area for business development and provides significant added value to the global economy. Increasing supply to the consumer creates an area for being fastidious. This increases competition between e-commerce platforms and makes it harder to stay successful. The purpose of this paper is to identify the factors that determine the success of e-commerce projects and to create a conceptual model of e-commerce success. Scientific literature analysis was performed to identify the main success factors. After evaluating the existing success factors and success models, shortcomings were identified and an e-commerce success model was developed, which incorporates generational difference as a factor that determines user choice.
Issue date (year)
2020Author
Sabaitytė, JolantaThe following license files are associated with this item: