Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorSabaitytė, Jolanta
dc.contributor.authorČerniauskaitė, Guoda
dc.date.accessioned2025-01-06T12:39:45Z
dc.date.available2025-01-06T12:39:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156257
dc.description.abstractInterneto vartotojų skaičius visame pasaulyje sparčiai auga. Per pastaruosius 19 metų šis skaičius išaugo nuo 360 983 512 iki 4 536 248 808 vartotojų, kas rodo ypatingai spartų augimą. Elektroninė komercija tampa potencialia sritimi verslo vystymui bei sukuria didelę pridėtinę vertę pasaulinei ekonomikai. Didėjanti pasiūla vartotojui sukuria terpę būti išrankiam. Tokiu būdu didėja konkurencija tarp elektroninės komercijos platformų ir tampa sunkiau išlikti sėkmingais. Šio straipsnio tikslas – identifikavus veiksnius, lemiančius elektroninės komercijos projektų sėkmę, sukurti koncepcinį elektroninės komercijos sėkmės modelį. Veiksnių identifikavimui buvo atlikta mokslinės literatūros analizė. Įvertinus egzistuojančius sėkmės veiksnius ir sėkmės modelius buvo nustatyti trūkumai ir suformuotas e.komercijos sėkmės modelis, kuris įtraukia kartų skirtumą kaip faktorių, kuris nulemia vartotojo pasirinkimą.en_US
dc.description.abstractThe number of Internet users worldwide is growing rapidly. Over the past 19 years, this number has grown from 360,983,512 to 4,536,248,808 users, showing extremely rapid growth. E-commerce is becoming a potential area for business development and provides significant added value to the global economy. Increasing supply to the consumer creates an area for being fastidious. This increases competition between e-commerce platforms and makes it harder to stay successful. The purpose of this paper is to identify the factors that determine the success of e-commerce projects and to create a conceptual model of e-commerce success. Scientific literature analysis was performed to identify the main success factors. After evaluating the existing success factors and success models, shortcomings were identified and an e-commerce success model was developed, which incorporates generational difference as a factor that determines user choice.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156166en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2020/paper/view/659en_US
dc.subjectinformacinės technologijosen_US
dc.subjecte. komercijaen_US
dc.subjecte. komercijos projektasen_US
dc.subjecte. komercijos sėkmės modelisen_US
dc.subjectsėkmės veiksniaien_US
dc.subjectinformation technologiesen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjecte-commerce prefectsen_US
dc.subjecte-commerce success modelen_US
dc.subjectsuccess factorsen_US
dc.titleKritiniai elektroninės komercijos projektų sėkmės veiksniaien_US
dc.title.alternativeCritical success factors of the e-commerce projectsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeActualities of modern businessen_US
dcterms.issued2020-02-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references48en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762239en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2020.021en_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence